...

738 58 3
                                    

Evliydi O benim gözüme baka baka '' Bu eşim tanıştırayım '' demişti . Bunları düşünmekten geri durmuyordum. Yahia aklıma gelince gözümün önüne gelince bunlar geliyordu aklıma. Şimdi birde Kudüse geliyordu benimle Her yerde karşımda.. Ne değişik dert .. Ne onunla olabiliyordum ne de onsuz..

Haberlerde gördüğümüz üzere Filistin'de 2. intifada baş gösteriyordu. İnternet haberinde de sürekli Hamas'ı, Gassam tugaylarını görüyorduk. Nihat abi "Çok farklı bir döneme çattık Rabbim Selamet ver" diye dualar ediyordu. Çünkü Daha öncede Nihat abi Gittiği ziyarette 3 saat tutuklu kalmıştı. Sebebi de Mescidi Aksâ avlusunda çocuklara çikolata dağıtması.. İsrail askerleri çıkışta Tutuklamıştı Nihat abiyi.. Tansu ile daha evli değilmiş.. anlatılanlar bu şekilde bu konudan kendisi hiç bahsetmez..

Kudüse gitmemize az kalmıştı Nihat abim bütün evraklarımı ayarlamıştı. Yapayalnızdım. en mutlu günlerimde bile yapayalnızdım. Ama babamın istediğini yerine getirecek olmamın verdiği mutluluk inanılmaz derecede çoktu.
Okulu asacağım için Tansu kızıyordu ama onların üstesinden gelirim inşâAllah deyip onu susturmayı da gayet iyi biliyordum. :)
Öğretici olacaktım. Bu yılın sonunda Meltem evlenecek. bende mezun olacaktım.. Yahia'la gideceğim Kudüs Gezisi bana çok iyi gelecekti. heyecanım git gide artıyordu.. Bir yanım Kudüs bir yanım Yahia.. O kadar mutluydum ki Rabbime bunların bir rüya olmaması için yalvarıyordum.. Bir anda Aklıma Sihem geldi acaba oda orada olacak mıydı.. Bütün hevesimin kursağımda kalmasına yetebilecek derecede sinirim bozulmuştu. Yahia'ya bu konuda hiç bir şey diyemiyorum. diyemedim de. O beni bilmiyordu. Sadece seviyordum. Hayatta bile yalnızım. sevgimde yalnızdı. Tek başıma deli gibi seviyordum. 🌸

KUDÜS GELİNİ  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin