Kapitola 53

266 27 24
                                    

,,Peter?" jasná žiarivá bytosť zakričala jeho meno.

Zostal na chvíľu ohromený. Ten hlas sa mu zdal zvláštne povedomý, ale nedokázal ho zaradiť.

Kde to vôbec je? Posledné na čo si spomínal bolo ako zalahol do svojej postele v paláci, úplne zmorený z udalostí toho dňa.

Tá bitka bola niečo otrasné. Stále počul výkriky umierajúcich, hukot ohňa, rev drakov a nárazy meča o meč.

A potom ešte Aurora.

Ten výraz ktorý mala keď niekomu ubližovala. Temný lesk v jej očiach, úsmev plný ostrých zubov a pocit nadpozemskej moci ktorý okolo seba šírila.

Presne to bola tá krvilačná a krutá Aurora o ktorej sa šírili fámy ľudským kráľovstvom.

Jej smiech, škodoradostný a nadradený sa mu ozýval v hlave.

Chcel vykríknuť aby to prestalo.

,,Peter!" žiarivá bytosť upútala jeho pozornosť.

Už nebola taká žiarivá a formovala sa do tvaru malej postavy.

Krátke čierne vlasy, vľúdne mandlové oči a milý úsmev na plných perách. Poznal tú osobu. Vyzerala presne ako v Aurorinej spomienke.

Zalapal po dychu a žena sa dotkla jeho ruky.

,,M-mama?!"

,,Áno zlatíčko, som to ja. Ale si mi vyrástol," jemne ho chytila za bradu a ozerala si ho.

,,Ale kvôli tomu tu nie som. Už tak ma stálo veľa energie spojiť sa s tebou. Máme málo času."

,,Deje sa niečo?" spýtal sa opatrne.

Jej oči zastreli obavy. ,,Si v nebezpečenstve."

To je mi novinka, pomyslel si ale radšej to nepovedal.

,,Čoskoro si budeš musieť vybrať. Rozhoduj rozvážne, lebo tvoje rozhodnutie môže mať katastrofické následky!"

,,Aké následky? Čo sa deje?" absolútne nechápal čo sa za jej varovaním skrýva.

Chytila ho za plecia. ,,Keď nastane čas, pochopíš. Sama neviem čoho sa to týka. Ale obávam sa, že náš spoločný čas vypršal."

Jej telo sa začalo rozplývať a hlas slabnúť.

,,NIE! Počkaj!" načiahol sa za ňou.

Jeho ruka prešla skrz.

,,Ľúbim ťa!" prišla odpoveď a potom už všetko zhaslo.

***

,,Mami!" vykríkol a s trhnutím sa posadil.

Mal pocit ako by sa dusil a nekonečná váha ho sťahovala dolu.

V šere rozoznal obrys svojej izby.

Bol to len sen.

Ale bolo to také skutočné.

Čo ak to bola skutočnosť? Čo ak sa s ním naozaj spojil duch jeho mami?

"Rozhoduj rozvážne, lebo tvoje rozhodnutie môže mať katastrofické následky."

Nevedel tú vetu dostať z hlavy.

Rozhodnúť, ale o čom? A kedy? Čo sa stane ak sa pomýli?

Niečo podobné už počul.

"Ty rozhodneš o tom, či táto vojna skončí v najbližších mesiach, alebo sa natiahne a stane sa z nej ešte väčšia pohroma. Rozhoduj rozumne a nenechaj sa pohltiť tieňom a slabosťou."

Dragon BloodWhere stories live. Discover now