Kapitola 59

216 27 28
                                    

Na druhý deň Aurora netušila čo má ísť urobiť ako prvé. Chytiť tú slúžku alebo ísť si zabezpečiť armádu.

Bola tak nahnevaná a vystresovaná z večernej udalosti že jej obe veci prišli ako rovnako dôležité.

Karax otravu našťastie prežil, ale ako liečiteľ povedal, bolo to vážne len o chlp. Trvalo mu viac ako hodinu vyliečiť všetko čo sa dalo v ten moment.

Potom vyliečil Aurorino zápästie aj keď sa ho snažila presvedčiť že to nie je potrebné. Nechala ho však aspoň prehliadnuť si to.

Keď jej povedal že má rozmliaždené jemné kosti v zápästí, zmenila názor a nechala ho to vyliečiť.

Uvedomila si totiž že také niečo je na jej liečiteľské schopnosti príliš delikátne a precízne.

Teraz mala dokonca strach spustiť ho z dohľadu, veď čo ak by sa jeho stav náhodou zhoršil?

Tak bolo rozhodnuté.

Pôjde najprv zabiť tú ryšavú travičku.

Pýtala sa každého sluhu čo prešiel okolo či náhodou nevie kto to je a kde by ju mohla nájsť.

Dozvedela sa, že sa volá Agness a na dnes si zobrala voľno aby sa starala o chorého brata.

Veď Aurora sa sama presvedčí, koľko je na tom "chorom bratovi" pravdy.

Zistiť kde presne býva bola už zložitejšia úloha.

Málokto ju poznal natoľko aby o nej vedel nejaké osobné informácie.

Nakoniec však našla nejakú jej dobrú kamarátku, meno sa jej nechcelo zapamätávať.

Tá jej vydesene povedala všetko čo potrebovala vedieť.

,,Býva na Čerešňovej ulici číslo 3. Dúfam že sa nedostala do žiadnych problémov."

Aurora ju uistila že sa nič nedeje. Rozhodne jej nehodlala prezradiť že hodlá jej kamarátku rozpárať a nakŕmiť ňou Nethu.

Dievčina jej našťastie uverila.

Takže teraz sa snažila dostať na zmienenú adresu cez rušné mestské ulice.

Snažila sa zostať v anonymite a tak si stiahla kapucňu hlbšie do čela a vlasy zviazala do copu.

Len málokto z bežných ľudí vedel ako vyzerá, ale aj tak nepotrebovala vzbudzovať rozruch.

Väčší problém však bol, ako zamaskovať Nethu. Kôň ako ona tu vôbec nebol bežný zjav. Jej veľkosť, kryštálový roh a pás šupín na seba pútali pozornosť okamžite.

Ísť peši neprichádzalo do úvahy, trvalo by to príliš dlho a koňovi sa aspoň ľudia uhýbajú z cesty.

Bola teda nútená požičať si dvoch zo Sayiných koní. Jedného pre seba, a druhého pre Galene ktorá ju v ten deň nasledovala.

Tak si zvykla na neustálu Karaxovu prítomnosť, že keď ho teraz nahradil iný člen jej stráže, cítila sa divne. Stále úplne bezpečne, ale predsa v niečom inak.

Konečne vstúpili na Čerešňovú ulicu. Odtiaľ už našli potrebný dom veľmi jednoducho.

Ak sa to teda dalo nazvať domom.

Aurora mala podozrenie, že sa stavba pri najbližšej búrke zrúti.

Už chápala prečo sa dievčina nechala podplatiť aby ju otrávila. Keď žila v takýchto podmienkach, musela využiť každú príležitosť ako si aspoň trochu pomôcť.

Dragon BloodWhere stories live. Discover now