Pred nimi sa objavila z ničoho nič dedinka, akoby ju tam niekto pričaroval. Dedinčania sa im tam klaňali. Alebo lepšie povedané, Aurore sa klaňali. Peter už vážne nechápal, čo sa tu deje.
,,Kde to sme?" spýtal sa.
,,Dedina sa volá Konur."
,,A čo tí ľudia? Myslel som si že tu žiadny nežijú."
,,Oni? Oni nie sú obyčajní ľudia. Oni totiž mágiu neodsudzujú, a nevyžívajú sa vo vytváraní vojnových konfliktov."
,,A čo tu potom robím ja? Mňa vychovali, aby som zabíjal drakov."
,,Ale ty nie si človek. Aspoň nie úplne."
,,Čo teda potom som?"
,,To ti zatiaľ nepoviem. Ale raz, keď nadíde čas, sa všetko dozvieš. Dokonca aj to, kto som ja. Dovtedy ti ale nič na túto tému nepoviem."
Peter prevrátil oči, no v tom ponad neho čosi presvišťalo. Idilické slnečné dopoludnie v tichej veselej dedinke sa rozpadlo, keď ped nimi pristál žltý drak. Lavender. Zase.
,,Ešte ťa baví, nechať sa mnou ponižovať?"
,,Nie, Aurora, nebaví. Ibaže tentoraz sa ponížiť nenechám. Zabijem teba, jeho, aj celú túto dedinu!"
Aurora posmešne nadvihla jedno obočie. Počula správne, že sa jej tá doterná opacha vyhráža? ,,To nemyslíš vážne."
,,Ó áno, myslím!"
,,Nie, to teda nemyslíš. To totiž nedokážeš, a ja ťa mám už plné zuby!"
Lavender obalil oblak modrej farby, a vyniesol ju do vzduchu. Následne ňou niekoľkokrát treslo o zem, a okolo celého tela sa jej sformovalo lano, ktoré jej krídla stiahlo úplne až k telu. Znova ju to vynieslo do vzduchu, no tentokrát sa vzniesla až nad jazero. Tam sa modrý obláčik vyparil, a ona splechla do vody. Ozval sa odtiaľ rev. Všetci sa rozbehli pozrieť, čo sa tam deje. Aj keď väčšina minimálne tušila. Vedeli, čo žije v jazere, a nie je to zrovna príjemné na nečakaných návšetvníkov.
Keď dobehli, naskitol sa im pohľad na Lavender metajúcu sa na hladine so snahou neutopiť sa, netušiac, čo okolo nej pláva. Približne každých 10 sekúdn sa na nejakom mieste vynorili dlhé modré ostne, a tmavomodré šupiny. Zakaždým boli k Lavender bližšie.
,,Ako hlboké je to jazero?" spýtal sa Peter.
,,Dosť. Niekoľko stoviek metrov, v najhlbšej časti to môže byť až tisíc. Hlavne veľmi prudko klesá." vysvetlila Aurora bez toho, aby odtrhla pohľad od hladiny. Lavender sa už podarilo lano pretrhnúť, no z vody sa aj tak nedostane.
,,A čo to tam okolo nej pláva?" zisťoval ďalej.
,,Vodný had, občas nazývaný aj vodný drak. Volá sa Cassidy, a je to moja nevlastná sestra."
,,Ty si vodný had?"
,,Nie niesom. Vravím že nevlastná. Rovnako ako ja, aj ona bola istý čas niečo ako sirota. Jej matka ju len tak odvrhla, pretože je napoly normálny drak. Ja mám tiež trochu dračej krvi, tak mi raz povedala, že je moja sestra. Alebo aspoň že by chcela byť."
,,Smutné. Počkať" zarazil sa,,vážne si povedala že máš dračiu krv?"
,,Áno povedala. A teraz sleduj."
Príšera pod hladinou, teda Cassidy, plávala v kruhu okolo Lavender. Tá si jej prítomtosť už uvedomila. Snažila sa fostať k brehu, lenže vždy sa akurát tak priblížila k ostňom. Vodný tvor sa vynáral čoraz viac, a vytváral tak vlny, ktoré sa zväčšovali. Nakoniec zastala a vynorila obrovskú hlavu. Lavender síce bola veľká, no tento tvor mal hlavu dvakrát väčšiu, navyše s radom dlhých ihlicovitých zubov nahustených na seba. Prebodávala ju temnými očami, a obmotávala okolo Lavender svoje dlhé telo.
,,Ako sa opovažuješ len tak vtrhnúť do MÔJHO jazera?!" zadunela.
,,Heh, to tamtá" naznačila hlavou smerom k Aurore,,ma sem hodila." potom na Cassidy vyfúkla zelený dym.
Vodná dračica potriasla zmätene hlavou, zavrčala, a pustila Lavender. Ponorila sa naspäť do vody.
,,Čo to má znamenať?!" nechápala Aurora. Z vody tesne pred ňou sa vynoril modrý chvost. Obmotal sa jej okolo nohy, a potiahol ju do vody. Potápal ju hlbšie a hlbšie pod hladinu. Z ničoho nič zovretie povolilo, a ona mohla vyplávať na hladinu. Keď sa vynorila, zistila že je asi tak 100 metrov od brehu. Uplávať teda nemohla. Nestihla by to, na to sú vodné hady prirýchle. Niečo sa o ňu obtrelo, a obtočilo okolo tela. Tesne pred ňou sa vynorila hlava.
,,Čo si myslíš že robíš?!"
,,To čo som mala spraviť už dávno. Zabíjam ťa!"
,,Cass, to nemyslíš vážne, veď sme sestry!"
,,Nie to teda nie sme!" prebodla ju zeleným pohľadom. Zeleným? Cass má modré oči. Niečo tu nesedí, ale čo, na to asi Aurora prísť nestihne. Cass ju zdvihla nad hladinu. Aurora využila príležitosť, a použila mágiu. Cass sa modrej strele uhla, ako Aurora čakala. Strela mierila k brehu, a trafila Petra. Ten bezvládne padol na zem.
,,Ha! Zabila si si spoločníka!"
,,On ale nie je mŕtvy. Dalo sa čakať, že sa uhneš. A taktiež som vedela, že trafím jeho. Preto to bolo iba obyčajné uspávacie kúzlo."
,,Tak ti aspoň nikto nepomôže."
,,A prečo by mi mal niekto pomáhať? Zvládnem to aj sama." Aurora cítila, že o chvíľu sa premení. Radšej to teda urýchlila, a za výbuchu modrých hviezdičiek sa premenila. Bol to zvláštny pocit, po takom dlhom čase mať opäť krídla.
Porozhliadla sa po okolí, a zbadala Lavender, s rovnakým zeleným plameňom v očiach. Aha, takže takto to je. Lavender Cass ovláda. Čo znamená, že ak ju zamestnám, prestane ju ovládať. Možno by sa mi ju podarilo aj "nedopatrením" zabiť plánovala.
,,Prepáč."
,,Čo?" Aurorine zuby sa jej zaborili do tela. Prešli jej hrubými šupinami ako nič. Inštinktívne sa od nej odtiahla, ibaže tým si ranu ešte zväčšila. Aurora to využila a vzlietla nad jazero. Mierila rovno k Lavender. Vyformovala si pred sebou ohnivú guľu a poslala ju priamo na Lavender. Tá sa jej snažila uhnúť, no nečakala, že guľa ju bude prenasledovať. Bola nútená vzlietnuť, a snažiť sa striasť tú guľu. Ibaže Aurora pridávala stále pridávala ďaľšie, až ju nakoniec prenasledovalo 7 ohnivých gúľ, ktoré stále zrýchlovali. Už boli skoro pri nej, keď pred ňu vzlietla Aurora a ohnivky sa rozpadli.
,,Ale čo, Aurora, toto sa nevidí každý deň."
,,Na čo narážaš?"
,,Ty nevieš?"
,,Viem, ale baví ma rozptylovať ťa."
,,Čo?" Do krídla ju trafil prúd vody, ktorý po nej Cass vyplula. Stratila rovnováhu, a prekoprcla sa na stranu. Aurora sa po nej vrhla, a pohrýzla ju do chvosta. Lavender vydala zvuk podobný kvíleniu a vrčaniu zároveň. Aurora ju pustila, a ona šplechla do vody. Keď sa vynorila, voda okolo nej sa sfarbovala do červena.
,,Vzdaj sa!"
,,V poriadku." rezignovane zavrčala. Obalila ju zelená hmla, a zrazu jej nebolo. Len tak sa vyparila.
Keď Peter otvoril oči, videl Lavender, a svoju ochankiňu, alebo ako to povedala. Jednoducho videl dračicu zo svojich snov naháňať Lavender. Asi to bol prelud, pretože výjav sa zmenil a namiesto dračice videl Auroru s krídlami. Zažmurkal očami, no znova stratil vedomie.
ESTÁS LEYENDO
Dragon Blood
FantasíaPeter tak ako každý vyššie postavený chlapec v Hesiari, hlavnom meste kráľovstva ľudí, navštevuje vojenskú školu. Vynikajúcim prospechom však zakrýva tajomstvo: neštíti sa drakov ani mágie. Jedného dňa narazí na osobu, ktorá mu jediným skutkom prev...