Kapitola 75

169 22 20
                                    

Peter sa opieral o rám dverí jedného zo skladov. Mal síce prikázané pomôcť Nirazovi, ten mu však nechcel dovoliť ničoho sa dotknúť. Bál sa že by mu sabotoval dôkazy.

A tak mu neostávalo nič iné iba sa prizerať. Strácal čas ktorý mohol využiť oveľa lepšie.

Nirazovi podriadení si ho okato obzerali. Stal sa hlavnou témou ich tlmených rozhovorov. Ani jeden sa však k nemu nepriblížil.

Peter im kritické pohľady oplácal. Nevedel čo im o ňom Niraz nakecal, ale nič pekné to rozhodne nebolo.

Skladníci pobehovali so zápisníkmi po veľkých priestoroch skladu a zapisovali svoje pozorovania a objavy. Alebo skôr absenciu objavov.

Povzdychol si, prevrátil očami a vkročil do vnútra vysvieteného skladu. Za pokus nič nedá.

Premenil sa na draka a pritisol nos k zemi. Sklad bol dosť veľký aby natiahol krídla do výšky a aj tak sa nedotkol stropu.

Cítil kamenie, vlhkú zem a zmiznuté obilie. Pachy ľudí čo tu prešli za poslednú hodinu ho akurát tak dezorientovali.

Nevzdával to a pomaly postupoval cez celú miestnosť. Rebeli mu uskakovali z cesty.

Niekto musel ísť zavolať Niraza, lebo zrazu ho nahnevane udrel do prednej laby.Peter po ňom chňapol a zavrčal.

Niraz rýchlo odskočil. Srsť na tvári sa mu naježila a uši stiahol dozadu. Švihal chvostom zo strany na stranu.

,,Čo si myslíš že robíš?! Prikázal som ti nepliesť sa nám do práce!" zasyčal.

Peter sa vystrel a mierne roztiahol krídla. ,,Od mačaťa príkazy neprijímam!"

Niraz zavrčal a skočil mu na nohu. Zaryl mu pazúry do šupín.

Peter ho odhodil a zareval. Okná sa roztriasli a pár rebelov sa prikrčilo k zemi.

Niraz bol jedným z nich.

Peter sa samoľúbo uškrnul. Niraz bol obyčajný zbabelec. Iba v bezpečnom prostredí zasadnutia rebelov hral formu.

Otočil sa a ďalej ho ignoroval. Keď už tu musel byť, aspoň tú záhadu vyrieši.

Počul ako sa Niraz postavil a znova sa chystal zaútočiť.

Potkol ho chvostom a odhodil ho o pár metrov.

Pár rebelov sa začalo potichu chichúňať.

Niraz zavrčal. ,,Prestaňte! Zmĺknite!"

Na to sa mu začali vysmiať otvorene.

,,Ty máš teda rešpekt," podpichol ho Peter.

,,Nevieš s kým sa zahrávaš! Za toto mi ešte zaplatíš!" vyhrážal sa mu.

Peter sa premenil späť na človeka a pristúpil k Nirazovi. Bol od neho o dosť vyšší.

,,Naozaj sa chceš vyhrážať ty mne? Ty pre mňa nie si hrozba. Veď si ani nevieš udržať poriadok medzi vlastnými ľuďmi. Vzdaj to, cica, než ti odstrihnem drápky."

Niraz švihal chvostom a ceril zuby, avšak už nič nepovedal.

Peter sa so smiechom otočil na odchod. ,,Ako som predpokladal. Reči silné, činy žiadne. Zbabelec."

Čuchom to zjavne nepôjde. Medzi tým tu prebehlo priveľa ľudí. Aj tak zásoby ževraj zmizli bez toho aby si to ktokoľvek všimol a akékoľvek ochrany boli porušené. Čo znamená že to mohlo byť vykonané jedine mágiou.

Dostal nápad.

Čo ak by sa mu podarilo vypátrať magickú stopu?

Každé použitie mágie zanechávalo stopu. To bola jedna z prvých vecí čo mu Aurora povedala. Nikdy však nevysvetlila, ako ju nájsť. Možno na to ani nebol dosť dobrý.

Dragon BloodWhere stories live. Discover now