Κεφάλαιο 9

1.1K 118 29
                                    

«Είσαι η Νεφέλη, σωστά;», ρωτά το μυστηριώδες αγόρι , το οποίο με οδηγεί ανάμεσα σε μονοπάτια του δάσους. «Εγώ είμαι ο Αχιλλέας», συνεχίζει χωρίς να περιμένει την απάντησή μου.

Το όνομά του είναι το τελευταίο πράγμα που με απασχολεί. Καίγομαι για απαντήσεις στα αμέτρητα ερωτήματά μου.

«Τι συμβαίνει εδώ; Πού είναι ο αδερφός μου;», ρωτώ νιώθοντας την υπομονή μου να εξαντλείται.«Όταν δέχτηκα να σε ακολουθήσω, το έκανα επειδή μου υποσχέθηκες απαντήσεις», λέω εκνευρισμένα.

«Πάντα κρατώ τις υποσχέσεις μου», αποκρίνεται μειλίχια. «Απλά αυτά που θα σου διηγηθώ ίσως ακουστούν εξωπραγματικά», μουρμουρίζει.

«Είμαι έτοιμη να ακούσω τα πάντα», λέω αποφασιστικά.

Αλλά σίγουρα δεν μπορώ να υποπτευθώ ούτε στο ελάχιστο αυτά που μου διηγείται στη συνέχεια.

«Όλα ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια, όταν Διοικητής της πόλης εκλέχτηκε ο Κάραλης σε ηλικία μόλις είκοσι εννέα ετών. Πολλά λέγονταν τότε για το πώς βγήκε πρόεδρος κάποιος τόσο νέος, ενώ οι δημοσκοπήσεις πριν τις εκλογές τον κατέτασσαν σταθερά στις τελευταίες θέσεις. Η αντιπολίτευση μιλούσε για νοθεία, κάτι όμως που ποτέ δεν αποδείχτηκε. Ο Κάραλης για να ηρεμήσει τα πνεύματα ξεκίνησε σπουδαία έργα στην πόλη. Βελτίωσε τους δρόμους, έφτιαξε μουσεία, εγκαινίασε σχολεία. Ό,τι χρειαζόταν κάθε πολίτης για να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής του. Μα αυτό φαίνεται πως δεν ήταν αρκετό. Η αντιπολίτευση συνεχώς κέρδιζε έδαφος».

Ακούω ιδιαίτερα προσηλωμένη μα και περίεργη να δω πού θα καταλήξει ο λόγος του. Έτσι, δεν τον διακόπτω παρά τον χείμαρρο των ερωτήσεων μέσα μου.

Ο Αχιλλέας συνεχίζει:

«Στο πλαίσιο των έργων που ανέλαβε ο Κάραλης ήταν και η επιχορήγηση ιατρικών ερευνών. Και κάπως έτσι δόθηκε το έναυσμα σε κάποιο νεαρό γιατρό, νευρολόγο στην ειδικότητα, για εσπευσμένη έρευνα του ανθρώπινου νευρικού συστήματος. Ο γιατρός μέσα από εντατική έρευνα περίπου δύο χρόνων ανακάλυψε κάτι ανήκουστο για τα ιατρικά δεδομένα: ποιες ουσίες μπορούσαν να χειραγωγήσουν το ανθρώπινο μυαλό. Ξεκίνησε από τις καταστροφικές συνέπειες ορισμένων περιβαλλοντικών φαινομένων, όπως το φαινόμενο του θερμοκηπίου, και το πώς αυτά επηρεάζουν το ανθρώπινο νευρικό σύστημα κι έφτασε σε σημείο να ανακαλύψει τις ουσίες που επιδρούν στο μέρος του εγκεφάλου που ρυθμίζει τη θέληση».

Μαξιλάρια γεμάτα υποταγμένα σύννεφα-Βιβλίο 1ο ~Greek Wattys 2015 WinnerTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang