#1

2K 123 58
                                    

Charles, 12.

Erik, 14.

______
   
    Öğlen güneşi üzerinde Xavier'in Yetenekli Gençler Okulu yazan tabelaya göz kamaştırıcı bir şekilde yansırken küçük, kanlı bir el hemen altındaki duvara bir iz bıraktıktan sonra elin sahibi genç beden kapının girişine yığılıvermişti. O sırada bahçede oynayan çocuklar korkuyla kendi yaşlarındaki çocuğun başına toplanmıştı. İçlerinden bir tanesi ise okulun sahibi Brian Xavier'e haber vermek için içeri koşmuştu. Biraz sonra orta yaşlarındaki adam hızlı adımlarla yerdeki bedenin başına yığılmış çocukları aşarak onu kucağına aldı.

"Zavallı şey. Böyle bir şeyi kim yapar?" Kollarındaki çocukla birlikte içeri girerken arkasındaki gençler de fısıldaşıp onu takip ediyordu. Evinin revire çevirdiği odasına girdiğinde gerisinde bıraktığı kalabalığa hafif sert bir bakış atması hepsinin dağılmasına yetmişti. Çocuğu yatağa yatırdığında üzerindeki küçük, meraklı bakışları hissetti.

"Ona ne olmuş?" Adam kapının eşiğinde duran küçük oğlunun merakla dolu sorusuna cevap vermek yerine ona dönüp yatakta uzanan bedeni işaret etti.

"Ona göz kulak ol. Ben doktoru bulup geliyorum." Babasının hızla odadan çıkmasının ardından Charles yavaş ve temkinli adımlarla bedene yaklaştı. Çektiği acıyı bulunduğu yerden fazlasıyla hissediyordu. Çocuğun morluklar ve kanla kaplı yüzünde parmaklarını nazikçe gezdirip parmak uçlarını alnında sabitledi. Her ne kadar yeteneği gelişme sürecinde olsa da odaklandığında yapabileceğine emindi. Gözlerini kapattığı anda bileğinden yakalayan bir elle sarsılmıştı.

"Sen kimsin?" Charles korkuyla geri çekilmeye çalışsa da bileğini o kadar sıkı tutuyordu ki kurtulması imkansızdı.

"Burası o okul mu? Brian Xavier nerede? Onunla konuşmalıyım." Oğlanın kırmızı ve mor ile kaplı yüzünde kocaman açılmış parlak gözleri yeterince korkunç bir görüntü oluşturmuyormuş gibi bir de ses tonu yüzünden Charles korkuyla yutkunmuştu.

"Ba-Babam..."

"Charles, çocuğu rahat bırak." Adamın sert sesiyle bileğini tutan el serbest bırakınca hızla odadan çıkmıştı.

...

Sonunu iyi bağlayamasam da heyecanlı olduğum için attım ndnsmdmmdms

Ve niye bu kadar kısa yazdığım hakkında en ufak bir fikrim yok..

Neyse

Imonlycrazy tabi ki sana bebeğim ❤️

Imonlycrazy tabi ki sana bebeğim ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Want You By My Side // CherikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin