Raven o günden bu yana Charles'tan kaçıyor gibiydi ve ilk defa bugün yemek odasında onun oturduğu masaya oturduğunda kalkıp gitmemişti. Buna içi biraz olsun rahatlasa da arkadaşının sorununu öğrenmek istiyordu. Belli ki Erik kendisi gibi onun da canını sıkmıştı.
"Sorun ne?" Kız yemeğiyle oynarken omuz silkti.
"Hiçbir şey."
"Bana yalan söyleme Raven. Kaç gündür benden kaçıyorsun." Sonunda kafasını kaldırıp ona bakabilmişti.
"Sadece kafam karışıktı."
"Neden?"
"Erik yüzünden. Sürekli ondan hoşlanmadığımı söylüyorum ama geçen gün benimle konuştuğunda kafamın içine öyle bir girdi ki günlerdir başka bir şey düşünemiyorum. Ama merak etme Charles, senin hoşuna gitmeyecek bir şeyi asla yapmam."
"Sana tam olarak ne anlattı?"
"Her zamanki şeyler, önemli değil tamam mı? Ben her zaman senin yanında olacağım." Kız arkadaşının elini güven vermek ister gibi sıkıca tutarak gülümsedi.
"Biliyorum Raven ama senin düşüncelerin de önemli, ben sadece yanlış bir şey yapmanı istemem."
"Merak etme-"
"Charles." Yine beklenmediği halde ortaya çıkan Erik'le ikisinin birden odağı o olmuştu. Charles sonunda onu da ikna etmeye geldiğini sanarak şaşırmıştı ama Erik hâlâ birbirine kenetli olan ellerine çatık kaşlarla bakarak "Üzgünüm." diye mırıldanmıştı. Bu ikisinin de beklemediği bir şeydi, özellikle de Charles'ın. Baktığı yeri fark edince istemsizce elini Raven'ınkinden yavaşça ayırdı.
"Senin söylediğin şeylerin hiçbirine kanmam o yüzden yalandan gönlümü almana gerek yok." Erik sonunda gözlerinin içine baktığında Charles ilk defa biraz samimiyet yakalar gibi olmuştu onda.
"Ben ciddiyim. Bu konuları kafana taktığını biliyorum, o yüzden öyle konuşmamalıydım. Ve merak etme, seni bir şeye ikna etmeye çalışmayacağım." Cevap beklemeden arkasını dönüp gitmişti ama konu Erik olunca bu pek garip değildi.
"Bence dürüsttü. Ve sandığının aksine senden hoşlanmadığını düşünmüyorum." dediğinde arkadaşına anlamamış gibi bakmıştı.
"Bence bu da oyununun parçası."
"İyi biri olduğunu düşünmesem de yalancı da olduğunu düşünmüyorum. Tabi bazı şeyleri çok iyi saklıyor, o ayrı."
"Ne demek istiyorsun?"
"Yanılıyor olabilirim, o yüzden bunun kendiliğinden ortaya çıkmasına izin vereceğim." Raven arkadaşının ona şaşkın şaşkın bakan ifadesine aldırmadan yerinden kalkmıştı ve sorusunu tekrarlasa da onu görmezden gelmeye devam etmişti.
...
Sanırım verimli olduğum bir saat buldum kskdkdk
Neden bu saat hiçbir fikrim yok çok garip
Neyse en azından yine tripli bölüm olmadı skkdkfmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You By My Side // Cherik
FanfictionNe zaman bana ihtiyaç duyarsan orada olacağım. 🌈 #Cherik# 16.07.2018