Charles'ın o gün uyandığında tek istediği en azından bugün Erik'i görmemekti. Ama uyanır uyanmaz onu karşısında bulmuştu. Yine pencerenin pervazında oturuyordu ama bu sefer tam olarak yatağına dönük bir şekildeydi. Onu izlediğini gizlemeden alçak bir sesle "Günaydın." dedi.
"Burada ne arıyorsun?" diye cevaplamıştı Charles onu, yattığı yerde oturur pozisyona geçerken.
"Yardım etmeye geldim." Erik onun derin bir oflamayla karşılık vermesini beklemiyordu. Onu mutlu edeceğini sanmıştı.
"Seni bir türlü çözemiyorum. Gerçekten istediğin ne?" Bu sözlerine karşılık karşısındakinin uzun süredir onu izleyen gözleri sonunda başka yönlere çekilmişti.
"Bana karşı dürüst olmadığın sürece yardımını istemiyorum. Arkadaşlar birbirine yalan söylemez veya bir şeyleri saklamaz." dediğinde bakışları tekrar buluşmuştu.
"Ben arkadaşın değilim."
"Neyimsin o zaman? Arkadaş değilsek bana neden yardım etmek istediğini anlamıyorum." Daha uzun gibi gelen birkaç saniyenin ardından cevap gelmişti.
"Yalnızca benim gibi mutantların iyiliğini istiyorum. Sen de durumunu diğerlerine açmak istemediğine göre sana uzatılan yardım elini geri çevirmemelisin." Charles bunu istiyordu ama ona gerçekten bir sebep vermesini de istiyordu. Erik'in son zamanlarda onunla neden daha sık konuştuğunu anlayamamıştı bile. Cevap verecekti ama kapısına vurulduğunu ve arkasından Raven'ın seslendiğini duymuştu.
"Uyan bakalım tembel şey!" Aniden içeri girince odanın iki tarafında biri sakince diğeriyse bir şeyler sakladığı yüzünden okunan iki genç ona dönmüştü.
"Sonra görüşürüz." Erik kızın yanından geçip odadan çıkmış Raven ise arkasından kapıyı kapatıp hızlıca Charles'ın yanına gitmişti. Garip bir şekilde gülümsemeden duramıyor gibiydi, oysa Charles sinirleneceğini düşünmüştü.
"Bir şey mi oldu?"
"Bence onu sen söylemelisin." Kız cidden bir şeyler anlatmasını bekliyordu ama Charles ne diyeceğini bilememişti.
"Neden bahsettiğini anlamadım."
"Hadi ama benden gizlemene gerek yok. Erik zaten seninle ilgileniyordu şimdi de gizli gizli odanda buluşuyorsunuz. Burada tek aptala yatan sensin." Arkadaşının kaşları çatıldığında kız onun aptala yatmaktan çok gerçekten aptal olduğunu düşünmeye başlamıştı.
"İlgilenmek derken ne demek istiyorsun? Gizli gizli buluştuğumuz yok hem, durmadan bana kötü davranıp sonra da dönüp özür dilemeye geliyor o kadar. Dengesizin teki."
"Tanrım, akıllı birisin ama böyle ufak detayları çözmeni beklemek çok yorucu. İşin büyüsünü de bozmak istemezdim fakat böyle giderse elli yaşınıza bile gelseniz aynı şekilde davranacaksınız birbirinize." Raven ayaklandığında Charles şaşkın şaşkın ona bakıyordu.
"Nereye?"
"Bu konuda bir şeyler yapardım ama şimdilik seni yalnız bırakacağım ki dediklerimi biraz düşün. Bana bu baya uzun sürecek gibi geliyor. Yine de sizin hayatınız, karışamam." Söylene söylene odayı terk ettiğinde arkadaşı hâlâ ne dediğini anlamaya çalışıyordu. Raven haklıydı bu epey zaman alacaktı.
...
Kız daha ne desin amk niye bu kadar mal olmak zorunda bu
Derdin ne senin ha derdin ne
Sadece çok erken bilmiyorum of kskdkcmd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Want You By My Side // Cherik
FanficNe zaman bana ihtiyaç duyarsan orada olacağım. 🌈 #Cherik# 16.07.2018