Namjoon
...Sadol som si na neho obkročmo a trošku sa k nemu naklonil. Cítil som jeho vôňu, ktorá pochádzala zo sprchového gélu značky Playboy, ktorý dostal na Vianoce ako darček od babičky. Strácal som sa v jeho orieškovo hnedých očiach a jeho ruky, ktoré boli jemné sťa hodváb spočinuli na mojích bokoch. Naklonil som sa ešte viac, pár centimetrov od jeho pier a privrel oči. Prelomil tú malú medzeru medzi nami a ...
,,Zasa čítaš tú kravinu?" vytrhol mi mobil z rúk môj kamarát a kolega Yoongi.
,,Nie je to kravina a vráť mi ten mobil!" vyhŕkol som a vzal si mobil späť.
,,Aish, si trápny!" odul spodnú peru.
,,Čo máš za problém, Gi?" spýtal som sa.
,,Nič, len namiesto toho, aby si ma počúval alebo pracoval na novej piesni, tak čítaš nejakú stupidnú fanfikciu."
,,Nie je stupidná! Náhodou je dobrá!" oboril som sa na neho.
,,Hovoríš to len preto lebo to píše chalan a ty si gay," pretočil očami Gi.
,,Povedal chalan, ktorý sa zamiloval do svojho tanečníka," uškrnul sa.
,,Jimin je len kamarát!" vypískol.
,,To hovor tomu cucfleku na tvojom krku," žmurkol som na neho a ďalej sa venoval práci.
Som rapper. Hudbu tvorím už cez tri roky a môžem povedať, že som v tom dobrý. Sanozrejme, že ani mňa neminul trend fanfikcií, ktoré píšu moji fanúšikovia. Oni to síce nevedia, ale ja tie fanfikcie veľmi rád čítam. Alebo teda, bavilo ma ich čítať. Všetko to začalo byť na jedno kopyto. Stretneme sa na koncerte, ja jej dám svoje číslo, dáme rande, vyspíme sa spolu, ona zistí, že je so mnou tehotná, ja som pako, pošlem ju do prdele, ale potom si uvedomím, že ju milujem, vrátime sa k sebe a máme tu šťastný koniec. Je to milé, ale má to háčik. Som gay. A preto čítam už len jednu fanfikciu. Je iná ako ostatné. Je o mne a jednom chalanovi. Nestretli sme sa na koncerte, ale v kaviarni. Nedal som mu svoje číslo, on mi dal to svoje. Neboli sme na rande lebo som na neho nemal čas. A ďalej neviem, príbeh je len na začiatku, ale ja ho už teraz milujem.
Žiaľ neviem, kto to píše. Viem, že je to chalan, ale netuším ako vyzerá, ako sa volá, či študuje alebo pracuje... viem, len jedno, že keď sa on miluje so slovami je to raj pre moje oči.
YOU ARE READING
FANFICTION (BTS/Namjin)
Fanfiction,,Joonie?" oslovil ma. ,,Hmmm?" zabručal som. ,,Aj ja ťa milujem." •Namjin •boy x boy •texting •BTS- FF