Jin
Hľadel som na neho. On celý čas čítal ten príbeh? Celý čas, čo sme spolu randili mi písal ako niekto druhý? Veď to je zvrátené!
,,Poď dnu," pípol potichu a ja som vstúpil do štúdia. Nejak som sa nerozhliadal okolo seba. Bolo mi to jedno.
,,Hneváš sa?" spýtal sa po chvíli.
,,Prečo si mi to nepovedal hneď, ako si zistil, že som to ja? Prečo... prečo si mi aj tak písal?" pozrel som sa mu do očí.
,,Ja... ja neviem! Jasné? Netuším, prečo som to robil! Možno som len nechcel, aby si bol ako ostatní! Keby si zistil, že som to ja, určite by si prestal ten príbeh písať a stretávať sa so mnou! Jin, ja som sa do teba zamiloval! Chápeš? Milujem na tebe všetko! Úplne všetko..." vydýchol a klesol na čierny gauč.
,,Mrzí ma, že si toto myslíš. Mrzí ma, že si mi neveril. A zrejme, mi ani neveríš. Aj keď tvrdíš, že ma miluješ. Mali by sme to skončiť. Zabudnúť na seba. Bude to tak lepšie," povedal som.
City mnou lomcovali, ale nedal som to najavo. Hoci, chýbalo naozaj málo k tomu, aby som sa zosypal.
,,Jin, nie... toto som nechcel. Prosím, daj mi šancu to napraviť. Choval som sa ako pubertálne decko, ktoré nevie čo chce," postavil sa a podišiel ku mne.
,,Bude nám tak lepšie," pozrel som na neho.
,,Nebude," zavrčal a kým som sa spamätal, jeho pery boli na tých mojích a jeho ruky drtili moje boky. Spolupracoval som. Veď tie jeho pery... boli presne také, aké som si ich predstavoval. Mäkké, sladké, presne to, čo som potreboval. Ale potom mi došlo v akej sme situácií a ja som ho od seba odtiahol. Pocit zúfalstva, získaval nado mnou moc.
,,Mal by som ísť," hlesol som a odišiel preč.
Hoci by som tam najradšej zostal a ďalej ho bozkával.
Namjoon
Som idiot! Učebnicový idiot! Yoongi mal pravdu, mal som mu to povedať hneď alebo mu to nehovoriť. Nikdy! Ale nie, pán Kim Namjoon mu to musel všetko vykecať! Jak taká holka na babskom záchode na základnej, aish.
,,Videl som odhádzať Jina," vošiel do štúdia Yoongi, ,,a mal v očiach slzy. Takže, čo si posral?" hodil sa na gauč a ja som klesol na stoličku.
,,Ja... posral som to," povedal som potichu.
,,No, to viem. Chcem, ale vedieť, ako moc si to posral. Lebo vieš Jin a Jimin sú najlepší priatelia a nerád by som bol, keby mi Jimin kvôli tebe zatrhol sex," povedal Yoongi a ja som na neho smutne pozrel.
Povzdychol som si a povedal mu všetko, čo sa tu stihlo odohrať.
,,Takže nerobil scény?" nadvihol Yoongi obočie.
,,Nie," pípol som.
,,Aish, to nie je dobré. Napíšem Jiminovi a možno... možno sa to vyrieši."
Hej, možno.
YOU ARE READING
FANFICTION (BTS/Namjin)
Fanfiction,,Joonie?" oslovil ma. ,,Hmmm?" zabručal som. ,,Aj ja ťa milujem." •Namjin •boy x boy •texting •BTS- FF