16.

872 82 6
                                    

Jin

,,Namjoon?" vyvalil som oči na osobu stojacu predo mnou.

,,Pššt!" priložil si prst na pery a široko sa usmial.

,,Ty si opitý," povzdychol som si. Až sem som cítil whisky a cigaretový dym, ktorý bol z neho cítiť.

,,Nieee~" zachichotal sa ako nejaká školáčka.

,,Vôbec," pretočil som očami a vtiahol ho dnu do svojho bytu. Usadil som ho na gauč a pre istotu som doniesol vedro a vodu. Jeden nikdy nevie. Sadol som si vedľa neho a čakal čo sa bude diať.

,,Jinnie~" zavrnel ako nejaká mačička a hlavu si položil na moje kolená. No, to by sme teda mali...

,,Áno, opitko?" usmial som sa. Bol roztomilý. Väčšina ľudí sú agresívni alebo hyperaktívni, keď sa opiju ale ob bol presný opak. Bol ako malé mačiatko, ktoré sa práve zobudilo. A na mačiatko sa hnevať nedá.

,,Poviem ti tajomstvo," zachichotal sa a pozrel na mňa.

,,Počúvam," usmial som sa.

,,Som gaymimozemšťan!" vypískol a ja som mal čo robiť, aby som nevybuchol do záchvatu smiechu.

,,Ale moju ľoď zajali tí tupci zo Severu, takže teraz tu musím žiť v prestrojení," pokračoval.

,,Dobre," pohladil som ho po vlasoch.

,,Jinnie?" znovu na mňa pozrel.

,,Áno, Joonie?" usmial som sa.

,,Však mi pomôžeš získať moju loď?"

,,Pomôžem, ale teraz už spi," brnkol som po nose. Trochu sa pomrvil a o malú chvíľu zaspal.

Som zvedavý, čo sa stane ráno.

Namjoon

Ja toho Jacksona, asi fakt zastrelím. Poslednýkrát som s ním šiel piť. Idiot, blbý!

Pootvoril som oči, ktoré boli stále citlivé na svetlo a pomaly si sadol. Nebol som u seba v byte. No, netrvalo dlho a zistil som u koho som. U Jina.

Spal. A bol roztomilý!!! No, začínal som sa báť, čo som mu včera všetko nakecal. Ja keď som opitý tak, trepem dve na tri.

,,Aby ti nezačala tiecť slinka," zamrmlal a otvoril svoje dve nádherné kukadlá.

,,Ja... no... dobré ránko," vykoktal som a prehrabol si vlasy.

,,Aj tebe, gaymimozemšťan," zachichotal sa a ja mne bolo hneď jasné, že som včera nedržal pusu na zámku.

,,Moc som toho včera nakecal?"

,,Trošku," usmial sa.

,,Aish!"

,,Hlava bolí?"

,,Trošku," pozrel som na neho.

,,Ak si chceš dať sprchu, tak vojdeš do mojej izby a potom doľava. Nachystám ti nejaké čisté oblečenie, ktoré ti bude dobre. Dúfam," usmial sa.

,,Prečo sa o mňa, tak staráš?" spýtal som sa.

,,Nie, každý večer mi zaklope na dvere opitá celebrita," postavil sa, ,,A si lepší človek, než nejaká postavička z môjho príbehu," prešiel okolo mňa a ja som pomaly kráčal za ním.

Jinova izba bola vymaľovaná na bielo s čiernym nábytkom, čo ma celkom prprekvapilo. Čakal som niečo iné, ale potešilo ma keď som zbadal pár plagátov, na ktorých som bol ja alebo Yoongi. Keď som sa poobzeral lepšie, na polici bol každý jeden môj album. Ale aj Yoongiho a iných skupín, ktoré som poznal.  Jin je naozaj fanboy.

,,Hádam ti to bude dobré," podal mi nejaké oblečenie.

,,Ďakujem," usmial som sa. Zrak mi padol n náhrdelník, ktorý som mu dal. Možno mám ešte šancu.

Dal som si rýchlu sprchu a prezliekol sa do čistých vecí, ktoré mi trošku voľné, ale to mi nevadilo. Trochu som sa poobzeral ešte po izbe. Veľké okno s výhľadom na Seoul, pracovný stôl, ktorý bol zahádzaný papiermi a na policiach, okrem albumov som videl aj fotky s priateľmi a rodinou. Okrem Jimina som tam zbadal aj Kooka. Jeon JungKook kamarátov priateľ. Hmm, svet je malý.

Z izby ma vyviedla až omamná vôňa raňajok, ktoré sa niesli v znamení vajíčok a waflí.

,,Páni, Jinnie!" vypískol som a sadol si za stôl.

,,Očakával som, že budeš hladný, tak som zbúchal niečo narýchlo," usmial sa a položil predo mňa tanier s raňajkami a hrnček s kávou.

,,Ďakujem," usmial som sa a on si sadol oproti mne. Spoločne sme sa pustili do jedla a ja som sa ocitol v siedmom nebi.

,,Jin, ja ťa milujem," vydýchol som, keď som dojedol posledné sústo. No, hneď som zamrzol, keď mi došlo čo som povedal. Opatrne som pozrel na neho. Uprene sa na mňa díval.

,,Čo si to povedal?" spýtal sa.

,,Že ťa milujem."

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now