18

880 83 7
                                    

Jin

Sedel som za stolom a robil si svoju prácu. V ušiach mi hrala pieseň od neho a cez okno na mňa fúkal príjemný vetrík. Slnko už pomaly zapadalo, ale to mi nejak zvlášť nevadilo. No z môjho pracovania ma vyrušilo cinknutie, ktoré mi oznamovalo, že mi prišla správa.

Namjoon- láska, kde si? klopem ti na dvere už päť minút a teba nikde. :(

Hneď vyletel zo stoličky a bežal ku dverám.

,,Prepáč," otvoril som dvere a hodil sa mu okolo krku.

,,Kde si bol, ty ťunťo?" zasmial sa a objatie mi opätoval.

,,Nikde. Pracoval som a mal som slúchadla v ušiach. Nepočul som, že klopeš," stiahol som ho dnu.

,,Nevadí, láska," usmial sa a pritiahol si ma znovu k sebe. Mal som oblečené len kraťase a tričko, zatiaľ čo on mal nohavice a košeľu.

,,Chýbal si mi," hlesol a ja som ho objal okolo krku.

,,Aj ty mne."

Nahol sa ku mne a opäť ma začal bozkávať. A ja som mu bozky oplácal. Prirazil ma o stenu a vyzdvihol si ma na ruky. Hneď som mu obmotal nohy okolo pása a viac sa k nemu natalčil.

,,Bože, ten tvoj zadoček," zavzdychal a jemne mi stlačil moje pozadie. No aj to mi stačilo na to, aby som mu vzdychol do pier.

,,Aký citlivý," zasmial sa a šiel so mnou do izby, kde sme sa zvalili na posteľ.

,,Chceš ma?" kusol som si do pery.

,,Ani nevieš, ako moc," vzdychol.

,,Tak si ma vezmi," zašepkal som.

,,Dnes nie, láska," odtiahol sa a pozrel mi do očí.

,,Tssss," otočil som sa mu chrbtom a náročky na neho vystrčil zadok. Keď nechce, nech nechá tak.

,,Vieš, čo sa hovorí o takých potvorkách ako si ty?" objal ma zozadu a jemne ma pobozkal na krk.

,,Tvária sa nevinne, ale rozhodne nie sú nevinné."

FANFICTION (BTS/Namjin)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz