Jin
Ráno som vstal ešte pred budíkom. Neviem, či to bolo nervozitou z udalostí, ktoré ma dnes čakajú ale z toho, že moji susedia opäť, vŕtajú nejakú poličku. Aish!
Ponaťahoval som si stuhnuté končatiny a nohy položil na nechutne studenú zem. Postavil som sa a ospalým krokom s sa dopravil do kúpeľne kde som absolvoval sprchu a svoju rannú rutinu, ktorá je príliš nudná na to, aby som vám ju rozpisoval.
Vrátil som sa do izby a klesol za počítač, kde som si tradične otvoril Wattpad a skontroloval, ako sa darí môjmu príbehu. No, okrem hviezdičiek a milých komentárov ma čakala aj jedna správa.
-dnes o 1:27-
kmnj- ahoj! už dlhšie ti chcem napísať, ale nevedel som, ako na to. no, už len z tvojho štýlu písania súdim, že si fájn osoba. (teda, pokiaľ nie si ružový jednorožec alebo dobrý anjel.) čítam tvoj príbeh a musím povedať, že je skvelý! nič hrubé, ani prvoplánové. neviem sa dočkať na ďalšiu časť.
Musel som sa usmiať. Často sa mi nestáva, že mi niekto napíše do súkromnej správy. Samozrejme, že som si prešiel celý jeho profil, ale okrem profilového obrázku milej mačičky tam nemal nič. No, rozhodol som sa, že mu odpíšem.
seokjin- ďakujem za peknú správu. si milý/ milá, že si mi toto napísal/a. a nie, nie son ružový jednorožec a ani dobrý anjel. ;)
Klikol som na odoslať a odišiel sa prezliekať. Chvíľu mi trvalo kým som si niečo vybral, ale nakoniec som zvolil čierne úzke nohavice a ružové tričko s krátkym rukávom, ktoré malo nápis: "Handsome."
Pretože ja som handsome,jasné?
Zbalil som si do batoha notebook s peňaženkou a prehodil si ho na plecia. Obul som si tenisky značky Puma, strčil slúchadlá do uší a opusti byt. Keď som vyšiel z bytovky, napísal som Jiminovi, nech mi pošle adresu. Jimin na seba nenechal dlho čakať a samozrejme nezabudol pripísať to, že ako veľmi ľúbi svojho hyunga, a že jeho hyung je najviac handsome hyung na svete.
...eeeh, dobre. Možno to nenapísal, ale určite si to myslel!
Zavolal som si taxík, nastúpil a vodičovi nadiktoval adresu miesta, kam som mal namierené.
Bol som mierne nervózny lebo predstava, že sa dnes možno stretnem s môjho fav rappera ma naozaj znervózňovala, ale aj tešila.
Vystúpil som pred veľkou budovou, na ktorej názov som nedovidel, keďže som slepý do diaľky, a vstúpil dnu. Na recepcií ma už čakal Jimin, ktorý ma hneď po privítaní vyobímal, ako keby sme sa nevideli mesiac. Nakoniec ma 'obdaroval' inštrukciami o tom, že sa mám držať len pri ňom a neskôr mi na krk zavesil kartičku s nápisom- návšteva.
Nastúpili sme spoločne do výťahu, ktorý nás vyviezol na štrvté poschodie, kde sa nachádzali prevažne tanečné miestnosti. Do jednej z nich sme vošli a moju pozornosť, hneď, upútala osoba, ktorá sa pohybovala do rytmu hudby tak ladne, až ma z toho mrazilo. Bol úžasný.
,,Hobi~ Je tu môj hyung!" vypískol Jimin a ten dotyčný prestal s tým, čo doteraz robil. Otočil sa k nám a jeho pery pohltil slniečkový úsmev od ucha a k uchu.
,,Ahoj, som Jung Hoseok, ale môžeš mi hovoriť Hobi," vyhŕkol a nastavil ku mne ruku, ktorú son prijal.
,,Jin, teší ma," usmial som sa a opätoval mu pevný stisk ruky.
,,Pekné meno, Jin," odkiaľ sa poznáš s Jiminom.
,,Na strednej si ku mne prisadol a nejak sme sa začali baviť," odvetil som s úsmevom.
,,Hej, to je typický Jimin. Ten by sa začal baviť aj s mimozemšťanom. Jin, rád by som sa s tebou zhováral dlhšie, ale musím trénovať. Vidíme sa neskôr," žmurkol na mňa a vrátil sa späť k tancovaniu.
Ja som sa otočil k Jiminovi, ktorý sa tváril alà steslesná nevinnosť.
,,Vysvetlíš mi niečo?" usmial som sa.
,,Hobi je dobrý chalan. A je gay! Hodíte sa k sebe!" vypískol.
,,Jimin, nemôžeš mi dohadzovať hocikoho, kto je gay," povzdychol som si.
,,Aish, daj mu šancu! Uvidíš, že budete spolu šťastní ako dve čerešne na strome."
,,No, tak to bolo najhoršie prirovnanie, aké som kedy počul," zasmial som sa, na čo som dostal úder, Jiminovou malou pästičkou, do ramena.
,,Si trápny," pretočil očami Jimin a odišiel trénovať.
Ja som si sadol na zem, otvoril notebook a začal písať novú časť pre svoj príbeh. No, ale ak mám byť úprimný, tak sa mi vôbec nedarilo. Stálo to za nič.
No, zlom nastal až v tedy keď do miestnosti vstúpil on.
V ten deň sa zmenilo všetko- úplne všetko.
YOU ARE READING
FANFICTION (BTS/Namjin)
Fanfiction,,Joonie?" oslovil ma. ,,Hmmm?" zabručal som. ,,Aj ja ťa milujem." •Namjin •boy x boy •texting •BTS- FF