Jin

Sedel som v kaviarni a rozmýšľal nad ním. Čo spravím? Dovolím mu, aby stretol svoju lásku alebo ho budem ešte mučiť, ignoráciou? Toto rozhodovanie nemám rád.

,,Hyuuung!" začul som a vrátil sa späť do reality.

,,Huh? Čo si vravel?" spýtal som sa ružovo-vlasého chlapca menom Jimin. Je to m9j dobrý kamarát, dá sa povedať, že sme najlepší priatelia.

,,Zasa premýšlaš nad príbehom? Kedy si konečne niekoho nájdeš?" vypískol a odpil si zo svojho zeleného čaju.

,,Dobre vieš, že nikoho nechcem. Skôr ty mi povedz, kde si prišiel k tomu cucfleku, čo máš na krku," premeral som si ho pohľadom a on sa začervenal.

,,Spravil mi ho on," povedal takmer nečujne.

,,Kto on?" nadvihol som obočie.

,,Agust D," hlesol a uhol pohľadom.

,,AGUST D?!!"

,,Pššt, ty pabo!" zahriakol ma.

,,Ja som pabo? To ty spávaš so svojím šéfom!" vypískol som.

,,Nespali sme spolu, len mi pomáhal," povedal previnilo Jimin.

,,A s čím? S problémom v nohaviciach?"

,,Nie! Bol som smutko a on sa ma snažil rozveseliť a nejak sa to zvrtlo. Ja... ja som sa asi zamiloval," zamumlal a podoprel si hlavičku svojou drobnou rúčkou.

,,Neboj, dobre to dopadne," povzbudil som ho.

,,Ak chceš, poď zajtra na tréning so mnou. Aspoň ťa zoznámim s Hobim, čo povieš?"

,,No, zajtra nemám nič tak, prečo nie?"

,,Paráda možno príde aj Yoongi s Namjoonom," usmial sa Jimin.

,,Namjoonom? Ako.. ten Namjoon?"

,,Áno, Jin... ten Namjoon, o ktorom píšeš fanfikciu."

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now