4

957 93 14
                                    

Jin

Hľadel som na neho. Vyzeral ako Boh. Unavený Boh. V jeho kruhoch, ktoré mal pod očami by sa dali drogy pašovať. Mal na sebe čierne tepláky a bieke tričko. Vlasy mal strapaté a mastné. Vyzerá to tak, že tu strávil pekných pár dní. Môj tok myšlienok prerušil až Jimin, ktorý sa doslova vrhol na Yoongiho, ktorý prišiel s Namjoonom.

,,Láska!" vypískol Yoongi a pevne chytil Jimina pod zadočkom a obímal ho.

,,Ak ste vy kamaráti, tak ja som panic," hlesol Hobi a ja som sa postavil a podišiel nenápadne k nim. Svoj zrak som stále upieral na Namjoona, ktorý sledoval Yoongiho a Jimina. Nemôžem si pomôcť, ale mám pocit, že Namjoon je nejak duchom neprítomný. Nebol to ten veselý chalan, ktorý na videách rozprával vtipy, ktorý vypredával haly... bol nešťastný. Začal som sa hanbiť za to, ako ho vykreslujem vo svojom príbehu.

,,Inak, Namjoon toto je Jin. Jin toto je Namjoon, ale to asi vieš," povedal Jimin, keď sa konečne odtiahol od Yoongiho.

,,Teší ma," natiahol som k nemu ruku a usmial sa. Len nič nepokaz.

,,Uhm, aj mňa," venoval mi krátky pohľad a odišiel preč.

Moje nádeje zrazu zhasli. Ruku som stiahol k telu a sklopil pohľad.

,,Čo mu je?" spýtal sa Hobi.

,,Keby ja viem? Od rána je jak osa v zadku, idiot," odfrkol si Yoongi.

,,Nehreš!" napomenul ho Jimin a ja som sa uchechtol.

,,V poriadku?" chytil ma za rameno Hobi.

,,Asi, áno," usmial som sa na neho.

,,Si zlatý. Neskočíme dnes na pohárik? Pozývam," žmurkol na mňa.

,,No, ja...-" začal som, ale kým som skončil tak mi do reči skočil Jimin s tým, že veľmi rád pôjdem.

,,Výborne tak o siedmej pred tým novým barom, čo otvorili v miestnom nákupnom centre?" usmial sa Hobi a ja som len prikývol. Pobalil som si svoje veci, rozlúčil sa a namieril si to domov.

Po ceste som ho ešte stretol. Rozprával sa s nejakou holkou a zrejme spolu flirtovali.

Odovzdal som kartu pre návštevníkov a so zármutkom v srdci odišiel.

No, zrazu mi vo vrecku zavibroval mobil.

Namjoon

Počúval som tie hlúposti, ktoré do mňa hučala moja manažérka. Priblblo som sa usmieval a prikyvoval. Inak, by som zrejme voňal fialky zo spodu.

Nakoniec som sa mohol vrátiť do svojho štúdia, kde som sa zvalil na gauč a vytiahol z vrecka mobil a zamieril na svoj milovaný Wattpad. Jediné miesto, kde som mohol byť s ním.

kmnj- som rád, že nie si jednorožec ani dobrý anjel. a som chalan. hádam, že ti to nepríde divné, že to čítam, ale je to jedna z mála fanfikcií, v ktorej je RM gay. prečo si vlastne myslíš, že je gay?

seokjin- bol som o tom do dnešného rána presvedčený, ale teraz si myslím, že je na holky.

kmnj- prečo? :0

seokjin- ak ti teraz niečo poviem, budeš mi veriť?

kmnj- no, asi áno... prečo sa pýtaš?

seokjin- mám kamaráta, ktorý je tanečníkom pre rappera Agust D... dnes som bol s ním na tréningu...

kmnj- a?

seokjin- stretol som sa s Namjoonom.

Vyvalil som oči na displej. Netrvalo mi dlho, aby mi došlo, že to bol ten chalan z rána. Bože, ja som idiot!

kmnj- páni! a aký bol?

seokjin- mrzutý, zlý. nie taký, aký je navonok. premýšlam, že zmažem príbeh, uráža ho to!

kmnj- prosím, pokračuj v písaní príbehu.

seokjin- myslíš?

kmnj- viem ;)

seokjin- dobre... ozvem sa neskôr. mám nejakú prácu.

kmnj- dobre, ahoj.

Kam ide? Kde je? Akú má prácu? Prečo si nemôže so mnou písať?

Prečo na neho vôbec myslím?

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now