8

957 96 27
                                    

Jin

,,Hyuuung!" vypískol Jimin a zavesil sa mi okolo krku

,,Ahoj, Jiminie," uchechtol som sa a opätoval mu objatie. Dostal som kartičku pre návštevníkov a pobral sa za Jiminom do tanečnej miestnosti, kde sme boli minule.

,,Dnes tu Hobi nie je, takže ak sa budeš chcieť vyblázniť pokojne povedz," usmial sa na mňa Jimin keď som si zložil veci.

,,Vyblázniť?" zvraštil som čelo.

,,Obaja vieme, že si dobrý tanečník," usmial sa spokojne Jimin a ja som si povzdychol.

,,Je to dávno, čo som tancoval," sadol som si na zem.

,,A preto som vyhrabal tvoje staré tanečné videá," uškrnul sa Jimin a začal tancovať niečo, čo som sa naučil ešte na strednej. Tanec sa skladal z jednoduchých ale aj zo zložitejších prvkov, ktoré len- tak ľahko už nezatancujem.

,,No, pooď," dupol nôžkou Jimin a na som sa postavil na nohy.

Začal som spolu s ním tancovať. Najprv mi to absolútne nešlo, ale neskôr som s do toho začal postupne dostávať.

Namjoon

Stál som pri dverách a cez medzierku som ho sledoval. Tancoval rovnako dobre, ako Jimin. Ale-

,,Si strašne zbabelý," ozvalo sa za mnou.

,,Ja ti fakt niečo spravím! A keď už sme pri tom, neviem kto z nás pokukoval po Jiminovi vyše roka," uškrnul som sa a bez rozmýšľania vošiel do miestnosti.

Obaja chlapci sa na mňa hneď pozreli. Jeden úplne prekvapene a druhý pobavene.

,,J-Ja..." začal som, ale nejako mi došli slová.

,,On vypadol doktorovi z rúk keď sa narodil, to si nevšímajte. Ahoj, láska," prešiel okolo mňa Yoongi a spokojne si mačkal v objatí Jimina.

Môj zrak sa premiestnil na Jina, ktorý si postupne prechádzal kroky ku tancu.

Zhlboka som sa nadýchol a podišiel k nemu.

,,Rád tancuješ?" spýtal som sa a on na mňa prekvapene pozrel.

,,Čo?" spýtal sa a spotené vlásky si odhrnul z čela.

,,No, celkom ti to tancovanie ide, tak či ťa to baví," upresnil som.

,,N-No, hej. Baví ma to," odvetil a jeho líčka nabrali ružovú farbu. Rozkošné!

,,Asi ti dlžím ospravedlnenie za to, čo sa stalo pred pár dňami.  Mal som zlý deň a ty si si to nezaslúžil. Prepáč mi," chytil som ho za ruku, ale ruku hneď stiahol a vydesene na mňa pozrel.

,,T-To je v poriadku," vykoktal.

,,Nie, nie je to v poriadku, Jinnie."

,,Odkiaľ vieš moje meno?" spýtal sa.

Doriti!

,,Nooo, veď Jimin mi ho v tedy povedal, keď nás zoznámil," usmial som sa a on prikývol. Mám pocit, že sa ma bojí. No, ani sa mu nečudujem... sám seba niekedy desím.

,,Nechcel by si ísť večer niekam. Poznám jeden podnik, kde býva naozaj málo ľudí a robia tam dobre sushi. Máš rád sushi?"

,,Milem sushi!" vypískol a usmial sa. Konečne.

,,Dobre, napíšeš mi prosím tvoju adresu?" podal som mu svoj mobil a on po chvíli váhania sa podelil o adresu svojho domova.

,,Dobre, prídem po teba o siedmej," žmurkol som na neho.

,,Budem sa tešiť," pípol a znovu sa roztomilo začervenal. Bože, on je naozaj chutný!

Otočil som sa a schmatol za golier nášho Rómea a.k.a Min Yoongi.

Jin

Stál som tam jak prikovaný. To, čo bolo?! On sa mi ospravedlnil a ešte ma aj pozval von! On! Ten, ktorého platonicky milujem od svojích 16- stich.

,,V pohode?" spýtal sa ma Jimin.  Ja som prikývol a všetko som mu hneď vyrozprával.

,,Takže, máš rande! Gratulujem!" zatlieskal rúčkami Jimin.

,,Nie je to rande. Veď ma ani nepozná. A možno ani nie je gay,"  pretočil som očami.

,,No, práve! Keby si dievča, tak to rande určite nie je, ale ty si chalan. Navyše si jeho typ, takže je to rande."

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now