15

823 85 3
                                    

Namjoon

,,Rozprávala mi to jeho mama, keď bol raz u nich na víkend. Pochybujem, že vie, že to ja viem. Jin si okrem mňa, a teraz aj teba, nepustí nikoho k telu," usadil sa Jimin na gauči a zobral si do rúk hrnček s kávou, ktorú nám pred chvíľou doniesol Yoongi s tým, že počká na Jimina u seba v štúdiu.

,,Hovoril si o nejakej chorobe. O čo ide?" spýtal som sa.

,,Ono to vlastne nie je tak choroba, ako nejaká trauma. Vieš, keď Jin nastúpil do školy, tak ako všetci z nás, aj on bol plný očakávaní. Mal priateľov, bavilo sa ho učiť. Vychádzal dobre aj s učiteľmi.  A s jedným učiteľom vychádzal až príliš dobre."

,,Čo tým chceš povedať?" nadvihol som obočie.

,,Neviem všetko, viem len to, že Jin na dva dni zmizol a keď ho našli bol celý od krvi. Učiteľa našli o deň neskôr v nejakej chatke v lese. Od vtedy Jin nenávidí dotyky. A naposledy, keď bol v takejto situácií, že niekomu veril a on ho zradil, skončil v nemocnici."

,,Ublížil si?"

,,Nie. Jin strašne rýchlo prepadne depresií, preto sa snaží nemyslieť na to zlé. Robí všetko možné, len aby na to nemyslel. Naposledy nespal tri dni. Na štvrtý mu zlyhal organizmus. A to mu len umrela rybička," povedal a ja som si začal uvedomovať, že som naozaj nekonal správne.

,,Čo mám robiť?"

,,To ja netuším, ale ak sa mu niečo stane, tak ti pichnem do oka vidličku," postavil sa a odišiel.


Jin

Sedel som na balkóne a hľadel na mesto. V ruke som zvieral mobil a rozmýšľal či mu mám napísať. Reagoval som prehnane, moja vina. No, nevedel som, ako žačať. Nevedel som čo mu mám povedať. Najradšej by som šiel za ním. Na krku mám stále náhrdelník od neho. Vlastne, toto som vždy chcel, nie? Tú romantickú predsavu, že ja a on...

Tok mojích myšlienok prerušilo klopanie na dvere. Bože, Jimin! Je niečo po polnoci! Prečo nevzdycháš pod Yoongim?

No je mi jasné, že ak mu neotvorím, tak sem dotiahne celú armádu. A to som nechcel.

Postavil som sa a tak, ako som bol zabalený v čiernej deke, oblečený len v tričku a boxerkách, som sa pobral otvoriť dvere.

No, keď som ich otvoril, zostal som v šoku.

,,Namjoon?"

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now