31

797 71 3
                                    

naмjoon

Ráno, keď som vstal, uvidel som to najkrajšie stvorenie pod slnkom. Jinnie pokojne odfukoval a jemne ma obímal. Čierne vlásky mu padali do očiek a biele tričko, ktoré mu inokedy siaha po kolená, mu teraz odhaľoval guľatý zadoček. Plné pery mal jemne pootvorené a nôžky pevne pri sebe.

Usmial som sa a jemne ho pohľadil po líčku.

,,Mmm," zamrnčal a viac sa ku mne pritúlil.

,,Dobré ránko,"  zašepkal som mu do uška a pobozkal ho do vláskov.

,,Aj tebe," povedal potichu a otvoril svoje krásne očičká, ktoré som tak moc miloval. Mali farbu, ako káva, ktorú mi zvykol každé ráno pripravovať, zatiaľ čo som ja hľadal všetky potrebné veci do práce, ktoré mi aj tak neskôr našiel on.

,,Ako sa ti spinkalo?" spýtal som sa svojej princeznej, ktorá sa práve naťahovala ako malé mačiatko.

,,Dobre a tebe?" usmial sa a sadol si.

,,Pri tebe najlepšie," pohladil som ju po ruke.

On sa usmial, mierne začervenal a nakoniec sa pobral do kúpeľne. Ja som sa tiež ponaťahoval a pobral sa za ním. Jinnie si akurát umýval zúbky a jednou rúčkou sa opieral o umývadlo. Nedalo mi to a hneď som moju lásku objal zozadu a venoval jej malú pusu na krk.

,,Joonie~" zachichotal sa a vypľul penu zo zubnej pasty.

,,Áno, láska?" usmial som sa a zadíval sa na náš odraz v zrkadle. Sme pekný pár.
Samozrejme mi neušiel fakt, že Jinnie sa díva na mňa a moju holú hruď.

Otočil som si ho teda k sebe a vysadol na umývadlo.

,,Čo stváraš?" zasmial sa.

No, ja som mu neodpovedal. Jednou rukou som ho objal pevne okolo pása a druhou som mu zotrel kúsok pasty, ktorú mal v kútikoch. Jinnie si ruky obmotal okolo môjho krku a nohy, okolo mojích bokov.

,,Milujem ťa," zašepkal som pred tým ako som spojil naše pery. Bol to náš prvý bozk, od toho incidentu. Jinnie najprv zostal zaskočený, ale neskôr mi bozky začal ochotne oplácať. Vyzdvihol som ho do vzduchu a znova ho niesol späť do postele, kde sme sa pred chvíľou nachádzali. Chcel som, aby to bolo ako pred tým.

No, zároveň som vedel, že to už nebude nikdy rovnaké.

jιn

Keď ma pobozkal. Zrazu sa všetko vrátilo. Zrazu som mal pocit, že som to ja. Že som úplný a nie len nejaký záhradný trpazlík, ktorého nemal kto zlepiť. Cítil som sa ako plnohodnotná bytosť.

Joonie ma povalil pod seba a jeho ruky začali mapovať celé moje telo. Začal na hrudi, prešiel na boky a až na stehná. Neskôr jeho ruky zaujali miesto na mojom zadočku, ktorý začal jemne masírovať.

Zavzdychal som mu do pier.

On sa len usmial a jeho pery, začali láskať môj krk, kde neskôr pribudli aj malé fialové znamienka lásky. 

,,Môžem ti to vyzliecť?" pozrel sa na moje tričko.

,,Môžeš," odvetil som a v tej sekunde bolo tričko mimo dosahu. Joonieho pery boli všade. Na mojej kľúčnej kosti, na hrudi, na podbrušku.

,,Môžem ti vyzliecť aj toto?" ukázal na posledný kúsok oblečenia, ktoré zakrývali moje bledé telo.

,,Môžeš," povedal som a on tak učinil.

Jeho pery nakoniec mapovali všetko. A nakoniec, skončil nahý aj on. Najprv sme sa len bozkávali, ale keď sme obaja vedeli, že je ten správny čas... stalo sa to. A ja som vzdychal. Nie tak, aby by to bolo počuť na celú bytovku. Vzdychal som len pre neho. Každý jeho pohyb, dotyk v mojom tele spôsoboval eufóriu a nával vzrušenia. Bol to presný opak toho, čo som videl vo filmoch alebo čítal v knihách.

Pretože to, čo som zažil v to ráno sa nedá opísať slovami.

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now