Dni sa míňali a zrazu prešlo pol roka. Boli spolu šťastní. Obom sa im darilo. Bývali v spoločnom byte, mali dobrú prácu, čo viac si želať. No, blížil sa ten dátum. Dátum, kedy sa jednému z nich zmenil úplne celý život.
Jin
Kráčal som k nemu do štúdia. Bol večer a ja som sa akurát vracal z práce, kde som dostal novú knihu na prekladanie. Respektíve, bola to manga- Tokyo Ghoul.
Zaklopal som a vošiel dnu. No, to čom som uvidel odrovnalo. To moje trdlo spalo. Pod stolom. A spokojne si obímalo svojho macíka menom Ryan.
Zložil som si batoh a čupol si k nemu. Celú noc spal a ešte aj tu drichme.
,,Joonie," drgol som do neho.
,,Yoongi, daj mi pokoj... choď šukať Jimina," zamrmlal a pomrvil sa.
,,Kim Namjoon!" zvýšil som hlas a on v tom momente otvoril oči.
,,J-Jinnie," vypadlo z neho.
,,Dobre sa ti spí pod stolom?" usmial som sa.
,,No, lepšie ako na stoličke," zamrmlal.
,,Veď tu máš gauč," zasmial som sa a on si ma stiahol k sebe. Spokojne som si na neho ľahol a hlavu mu položil na hruď.
,,Chýbal si mi," zamrmlal.
,,Aj ty mne," usmial som sa a dal mu pusu na hruď.
Takto sme chvíľu ležali až pokým som nedonútil Joona, aby sme šli domov. Po ceste sme sa zastvili si kúpiť ešte aj nejaké jedlo, keďže dnes sa mi naozaj variť nechcelo.
Prišli sme domov a ja som si to hneď nasmeroval do kúpeľne, kde som si dal rýchlu sprchu.
,,Mohol si počkať na mňa," objal ma a jemne pobozkal na pery.
,,A dopadlo by to ako minule, však?" zasmial som sa.
,,Nemôžem za to, že si tak krásny," usmial sa a odišiel do kúpeľne.
Ja som nám medzitým šiel uvariť čaj. Stál som pri kuchynskej linke, keď mi začal vo vrecku vibrovať mobil. Vystiahol som ho a pozrel na displej.
Jeon Jungkook.
//čo by ste čítali najradšej?
•markson
•jackbam
•jackson x girl
•bambam × girl
YOU ARE READING
FANFICTION (BTS/Namjin)
Fanfiction,,Joonie?" oslovil ma. ,,Hmmm?" zabručal som. ,,Aj ja ťa milujem." •Namjin •boy x boy •texting •BTS- FF