10

891 85 8
                                    

Namjoon

Škoda, že je vražda nelegálna. Lebo ak by nebola, tak by Hoseok už dávno nebol medzi živými. Aish! A už to s Jinom vyzeralo, tak nádejne. No, teraz sedí vedľa neho Hoseok a rozpráva mu nejakú trápnu historku o mne. Idiot...

,,Inak, Jinnie~ Kedy znovu pôjdeme von?" naklonil sa viac k nemu a chytil ho za ruku, rovnako ako ja pred chvíľou. No, Jin ruku odtiahol a celkovo zostal, aký si nesvoj. Hoseok zrejme nevie, že Jin nemá rád dotyky.

,,Tak, ja idem. Jinnie zaveziem ťa domov?" spýtal som sa Jina, ktorý na mňa s úľavou pozrel.

,,Áno, ďakujem. Prepáč, Hobi," postavil sa Jinnie a začal vyberať peňaženku.

,,Na to zabudni," hlesol som a položil peniaze na stôl. Kým sa Jin stačil spamätať, chytil som ho za ruku a spoločne sme vyšli von pred podnik. Stále som ho držal za ruku.

,,Ďakujem," zašepkal Jin a ja som sa usmial.

Nastúpili sme do auta a vyrazili sme k nemu.

,,Zajtra máš niečo na pláne?" spýtal som sa ho.

,,Asi znovu prídem za Jiminom. Nejak si vzal do hlavy, že ma opäť naučí tancovať," uchechtol sa.

,,Takže ťa znovu uvidím?" zaparkoval som.

,,Očividne," odvetil s úsmevom.

,,Ďakujem za pekný večer," povedal po chvíli.

,,Ja ďakujem. Dúfam, že to nebolo naposledy," odvetil som.

,,Určite nie," povedal a vystúpil z auta. Počkal som až kým vstúpi do bytovky a potom som sa pobral domov.

Po dlhej dobe som sa usmieval. Nie preto, že som musel. Ale preto, že som bol naozaj šťastný.

Jin

Zvalil som sa na posteľ a spokojne sa usmial. Bol to krásny večer. Ak nerátam to s Hobim. Ten zrejme stále nepochopil, že nemám záujem. Mám záujem o Namjoona. A to obrovský. Vzal som do ruky mobil, kde ma čakalo pár správ.

Jimin- chcem vedieť všetko! dúfam, že ťa nepretiahol lebo ak hej, tak mu ho ufiknem a zavesím si ho na stenu ako trofej.

Neznáme- škoda, že si dnes odišiel s ním. on nie je pre teba ten pravý, Jinnie. pozor, aby si sa neopálil...

Povzdychol som si a začal odpisovať Jiminovi, ktorému som napísal, že ma nikto nepretiahol, a že podrobnosti sa dozvie zajtra. Hobimu som neodpísal. Desil ma. Nemám ho rád. Nakoniec mi zostalo, odpísať jemu.

kmnj- dúfam, že si si večer užil.

seokjin- áno, užil.

kmnj- aký je?

seokjin- lepší ako sa zdá.

kmnj- zrejme o tom nechceš hovoriť.

seokjin- nie, tak to nie je.

kmnj- a ako to je? čo cítiš?

seokjin- mám ho rád- ľúbim ho.

kmnj- a on teba?

seokjin- bolo to len prvé rande. stále o ňom nič neviem, ani on o mne.

kmnj- myslím, že on vie o tebe viac než dosť, Jinnie.

FANFICTION (BTS/Namjin)Where stories live. Discover now