↬ Herkese Merhaba😀 Bu güzel bölümle yine beraberiz. Umarım okurken çok keyif alırsınız. Lütfen ön yargılarınızı bir kenara atıp öyle başlayın. Sizi çok seviyorum. İyi okumalar canlarım❣
"Başlama saati ve tarihini alayım bende :) Adettendir :D" ↬
★KUM TANESİ★
Deniz Hira UYGAR...
Çalan şarkının ritmine uyup kafamı salladım. Elimdeki son parça kıyafetleri de yerleştirip bavulu kapatıp köşeye koydum. Kırışan yatağımın örtüsünü güzelce düzeltip yastığın üstünde duran telefonumu elime aldım. Açtığım şarkıyı kapatıp gelen mesaja baktım.
Her şeyin ayarlandığına dair gelen mesajla rahat bir nefes aldım.
"Her şey iyi olacak."
Makyaj masasının üstünde olan küçük kutu çantamın içine gerekli olanları koyup kapattım. Telefonumu da arka cebime koyup parlatıcımı elime aldım. Aynaya doğru hafifçe eğilip bir kere sürüp köşeye koydum. Benden sonra aslı seve seve kullanırdı artık.
Kapıdan gelen sesle bakışlarım hızla orayı buldu. Aslı kollarını önünde üzgünce bağlamış bana bakıyordu. Gülümseyip aslı'nın yanına gittim. Kolumu omzuna koyup yanağından bir makasa aldım.
"Çok dert ediyorsun aslı."dedim.
Aslı kaşlarını çattı hemen. Ona göre çok kötü bir durumdu benim gitmem. Bir tanecik canım ev arkadaşım kaşlarını çatıp tek kelime dahi etmedi. Ne zaman kırılsa böyle yapardı ta ki gönlünü alana kadar. Kıkırdayıp yanaklarından öptüm. Anında yüzünü buruşturup yanaklarını silince kahkaha attım.
"Iyhhh öpme diyorum böyle sulu sulu."diye çemkirdi yine aslı.
Buğulu gözlerle aslı'ya bakıp dudaklarımı büzdüm. Gözlerini kaçırıp beni takmamaya özen gösteren aslı'nın önüne sokuyordum kafamı. En sonunda dayanamayıp güldü.
"Ha şöyle."dedim ve sıkıca sarıldım.
Salona geçip L koltuğun köşesine oturduk. Evimi özleyecektim.
"Gitmek zorunda değilsin deniz."dedi üzgünce.
Ayağa kalkıp kollarımı göğsümde birleştirdim. Mardin'e gitmek istediğimi çok iyi biliyordu. Ama hep inatçılık ediyordu. Bir kere aklıma sokmuştum yapacaktım.
"böyle konuşup beni üzme Aslı. Gitmek istiyorum. Hem sende gelirsin Arada."dedim umutla.
Artık bir sonu yoktu. Her türlü gidecektim oraya. Her şey hazırdı. Kalacağım yer,çalışacağım yer bile hazırdı. Önceden gidip her şeyi ayarlamıştım. Mardin'e gideceğimi duyan aslı ise yaygara çıkarıp annemi doldurmaya başlamıştı. Küçük bir tartışmadan sonra pes etmişlerdi. Aslı tedirgince araştırıp kötü kötü bilgiler sunmuştu önüme. Hepsini elimin tersiyle itmiştim. Saçma sapan şeylere kafa yoracak değildim herhalde.
Neymiş efendim Ağalar varmış Mardin de. İşimi yapmamı engelleyecekler'miş. Oralarda kolay kolay hiç bir avukat duramazmış falan filan.
Avukattım ben Avukat! Üstelik bir bayanım ben. Öyle dingo'nun ağrı değildi ya burası. Hangi devirdeyiz Allah aşkına?
"Kızım Öyle kolay kolay işini yapacağını falan mı sanıyorsun sen? "dedi aslı sinirle.
Kaşlarımı çattım hızla."Saçmalıyorsun Aslı yeter. Avukatım ben farkında mısın? Şimdiye kadar kim engel olmaya kalktı da başarılı oldu? "dedim sitemle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUM TANESİ
ChickLitMardin miydi onları buluşturan yoksa kader mi? Yerden aldığım taşı hava da sallayıp"Sana bunu ödeteceğim Pis Adam!"dedim bağırarak. Beni takmayıp arabasına binen ağayla elimdeki büyük taşı attım arabanın arkasına. Anında tuzla buz olan camla birlikt...