10. Bölüm

5.5K 202 22
                                    

 ↬ Bana ilk dokunduğunda senin olmak için doğduğumu anladım.   Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum.

Deniz ღ 

Doğru çok meraklıydım. Bence meraklı olmayan kimse yoktu. Ya, sonu gelmeyen bir şeyi siz hiç merak etmiyor musunuz? 

 Emir ağaya bakıp gözlerimi devirdim. Önceki sözleri es geçip gözlerine inatla baktım.

Kaşlarımı çatıp"Bir şey sormuştum oysa ki!"dedim tıslayarak.

Serseri bir gülüş sunup"Sadece hayatını kurtardım. Böylece ödeşmiş olduk!"dedi.

Hayal kırıklığıyla kafamı salladım. Ne bekliyordum ki? Bir şey demeden yanından geçip çıktım evden. Kızların yanına geçip oturdum. Kucağıma koyduğum parmaklarımı çıtlattım. 

Kafamı kaldırıp duramadan fotoğraf çeken aslıya baktım. Kafamı olumsuzca sallayıp güldüm. Bu kız her yerde aynıydı.

"Aslı yeter."dedim bıkkınlıkla.

Zaten herkesin bakışları bu masadaydı. Zehra annesinin değilde bizim yanımızda oturduğu için büyük bir dedikodu olmuştu. Ona gitmesini söylemiştim ama itiraz etmişti. 

"Onlara ne? Ben istediğim yerde otururum."demişti.

"Peki Ağabeyin sorun olmaz mı?"diye sorunca da"Ağabeyimle küsüm. Gönlümü almasa dediklerini asla yapmam. Bunu o da bildiği için pek karışmıyor şimdilik. Bende o yüzden Gönlümü almasına izin vermeyeceğim."deyip gülmüştü.

Deli kız. 

Aslı"Poz ver çekiyorum. Habersiz bir sürü fotoğrafını çektim. Kızım ne güzel çıkmışsın! Taş mübarek taş!"dedi gülerek.

Gülümseyip dilimi çıkardım. Aslı kahkaha atıp telefonu uzattı. Çektiği fotoğraflara bakıp beğenmediklerimi sildim. Bir fotoğraf dışında hepsini beğenmiştim. Tek tek kendi telefonuma gönderdim. Aslıya geri verip önümdeki kolayı içtim. 

Zehra"Ağabeyim buraya bakıyor. Ya da sana mı bakıyor demeliyim?"dedi gülerek.

Elif alttan alttan bakışlar atıp güldü. Aslı ise hemen Emir ağanın olduğu yere baktı. Beni rezil edecekti. Aslının kafasına vurup bana dönmesini sağladım.

"Bakmasana salak mısın?"dedim tedirgince.

Aslı"Oha benden mi kıskandın?"dedi şaşırarak.

Kaşlarımı çattım."Ne alaka be?"dedim.

Aslı omuz silkip gülmeye başladı.

Aslı"Yalnız Ağa da ağa yani!"dedi.

Elif kıkırdayıp"Deniz de çok güzel. Düşünsenize Deniz hanım ağa alıyor. Hahah! ne güzel olur ya."dedi.

Zehra"Gız sen benim yengem mi olacaksın. Oy kurbaneee!"dedi ve sarıldı bana.

Şaşkınlıkla ağzımı açmış onlara bakıyordum.

"Siz iyi değilsin! Neler saçmalıyorsun öyle? Kapayın çenenizi hemen. Bu Adamla sevgili olmayı geçin evlenmem bile. Öküz kaba dengesiz adamın teki!"dedim stresle.

Zehra kahkaha atıp arkasına yaslandı."Biz çok duyduk bu sözleri. Aha da buraya yazıyorum. Olacaksınız siz bak demedi demeyin."dedi.

Zehra'nın kolunu çimdikleyip"Ağzına kürekle vururum bak!"dedim.

Zehra eliyle ağzını kilitler gibi yapıp sustu. Kıkırdayıp duran elifin kafasına çerez attım.

"At şu saçma düşünceleri aklından."dedim.

KUM TANESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin