כל מי שרגיש או רגישה להומור שחור, חזיות, תחתונים ושובניזם זה לא המקום בשבילו או בשבילה!
יופי, עכשיו אפשר להתחיל.
כל מי שמכיר אותי מאחד הספרים שלי, שלום, חזרתי עם סיפור אחר ומוכר מתחרויות של אנג'י. מי שלא מכיר, אז נעים מאוד, אני אייקו , כותבת באתר וגם אחת שאוהבת לצייר, זאת ניתן לראות בפרופיל שלי.
במקור זה היה קטע לתחרות הקיץ 2018 מאת Angie_s, והוא נכתב אחרי התלבטות בין שני נושאים, גיליוטינה או חזייה. נחשו במה בחרתי. הרעיון של הקטע לתחרות היה כל כך מעניין כשהתחלתי לכתוב אותו, אז החלטתי להפוך את זה לסיפור. מתחביביי: להגיש רעיונות לסיפורים ארוכים כוואנשוטים לתחרויות ולראות איך הקהל מגיב. באופן מפתיע הרבה אנשים אהבו אותו למרות שחשו מוטרדים, ובצדק.
אחר כך הגשתי אותו ל"תחרות הראשונים" כדי לדעת איך לשפר את הסיפור הזה כך שאדע מי הקהל שיהיה לי ואיך להשתפר. מי שמכיר את הסיפור מאחת התחרויות בהן השתתפתי, הקטע של תחרות הקיץ הוא רק שלד מסכן, ומאז ימי תחרות הראשונים התקציר והפרק הראשון עברו שינויים. מי שלא מכיר את הסיפור, זה נהדר כי כך ההנאה יותר גדולה (בטח, כי לא יודעים מה הולך כאן בכלל).
הסיפור הזה הוא קומי ברובו ודרמטי רצח אבל יש בו רומנטיקה וחלקים רציניים. חובבים את הז'אנרים האלה? יופי, זה המקום בשבילכם. גם חובבי הז'אנר חלק מהחיים ייהנו פה מאוד.
פרקים יתפרסמו כל פעם במתי שיהיה לי פרק לפרסם. בינתיים אני עמוסה כי צהל לא מרחם ויש יותר מדי דברים שאני רוצה לעשות. אני אנסה לפרסם לעיתים קרובות אבל אני לא מבטיחה כלום.
לפני שתתחילו לקרוא, אני רוצה לתת קרדיטים לכמה אנשים שעזרו לי עם כתיבת הסיפור הזה
puma161g
על חלק מהרעיונות שיהיו בסיפור זה ועזרה בכתיבה.Angie_s
על כל העזרה, החל מהתחרויות שבכלל אפשרו לרעיון להיוולד ועד בניית עלילה, דמויות, מקום העלילה, הומור ומעט מוטיבים. אפשר לומר שעזרת בגידול הסיפור הזה. (כן, אני מאוד בטוחה שמה שקרה לסיפור הזה לא רצית שיקרה במסגרת הניסיונות שלך לתת השראה לכותבים החדשים, אבל שיהיה). מגיעה לך תודה ענקית על הרבה דברים.nettashr
על בחירת השם. כנראה לא הייתי מצליחה ליצור שם שבאמת יספק אותי.ShoshaYu
על העזרה בהרכבת דמותו של ג'ק, היחסים בין הדמויות שלי ועוד כמה דברים שקשורים לדמויות שלי.AmoraTheEnchantres
על הכריכה המושקעת. באמת, לא יכולתי ליצור כריכה טובה יותר שתתאים לסיפור שלי. תודה על עזרה גם עם המקום בו הכלילה מתרחשת.כל המשתתפים בתחרויות בהן הסיפור השתתף שנתנו ביקורת ומחמאות. זה עזר לעלילה ולדמויות לצמוח. הרבה מההערות שלכם נוצלו בדרך כזאת או אחרת. קצת קשה לי לתייג את כולכם אבל תדעו שגם לכם מגיע קרדיט.
אם יש לי טעויות כלשהן בסיפור, תאמרו לי, חשוב לי לדעת איך להשתפר ככותבת (ולמנוע שכתוב של הבייבי הזה).
קריאה נעימה.
YOU ARE READING
מעשה בחזייה
Humorטוביאס פוקס בחור בן עשרים וחמש שאוהב חזיות קצת יותר מדי. לא, הוא לא מחובבי הציצי, בשבילו ציצי הוא לא יותר משתי שקיות חלב מסכנות שדבוקות לאישה. אהבתו לחזיות טהורה, אפשר לומר מעט אובססיבית אם מתייחסים לפילוסופיה השלמה שהרכיב על פריט הלבוש המסכן. טוביא...