אז מעשה בחזייה הוא אחד מנבחרי המנהלת בתחרות העשור מאת Angie_Writing. הייתי בשוק, ממש בשוק, יותר בשוק מהזכייה באקראיים של מחברת הציורים שלי. הייתי ממש מאושרת מהזכייה שלא יכולתי להאמין לזה, ShoshaYu וshinyshahaf עדות להלם שלי.
לא משנה אם הייתי מנצחת או לא, עדיין רציתי לומר לכם תודה על הדירוגים בתחרות העשור. נכון, הייתי יכולה להגיב לכל אחד ואחת מכם בתגובות, אבל זה ספאם והסטייל שלי הוא להקשיב קודם להערות ואז לדבר עליהם במקום אחד) אתם לא מבינים איזה אושר חוויתי מקריאה של התגובות שלכם על הסיפור. כפי שקראתם עד כה, מעשה בחזייה הוא לא סיפור טיפוסי ולא קל לקריאה. כפי שAngie_s אמרה בצדק, הסיפור הזה מאוד בוטה. מאוד, יותר מדי בשביל חלק מכם. בשבילי לפרסם דבר כזה פה במקום בו רוב הקהל הוא בנות ושלכולן פה הנושא של הטרדות מיניות רגיש ושחינכו את כולן פה שגברים רוצים רק ציצי ותחת הוא חתיכת סיכון. ואז פתאום לשמוע שקהל היעד שרוב הסיכויים היה שוחט אותי בחיים על הסיפור הזה אוהב את הסיפור, בייחוד את טוביאס שפחות או יותר נחשב לאויב של המין הנשי. (כיף לצחוק אתכם על טוביאס)
אני גם זוכרת טוב מאוד את הזעזוע של כל כך הרבה אנשים שקראו את הוואנשוט של מעשה בחזייה בתחרות הקיץ 2018 מאת האחת והיחידה אנג'י (אני אוהבת אותך ואם את לא מאמינה לי אני יכולה לשלוח לך מגילה נוספת בפרטי). זה עוד פחות מובן מאליו בשבילי.
מעשה בחזייה היה בזמנו ילד מוזר, קרינג'י, מטריד ביותר ומלא בשאיפות. הוא עדיין ילד מוזר, קרינג'י ומטריד, אבל עכשיו הוא ממלא את השאיפות שלו אחת אחת. אולי זה באמת היה טוב לחכות במשך שנה שלמה מאז תחרות הראשונים (מעשה בחזייה השתתף בדי הרבה תחרויות) לפני הפרסום... אוקיי, זה לא הזמן לתהות לגביי מהלכים שבחרתי.
לכל מי שהוטרד מטוביאס, אני ממש מצטערת שהרגשתם ככה במהלך הקריאה. לא היה לי פיתרון קסם שיוכל לגרום לטוביאס להיות אוהב חזיות לא מטריד. אולי אם הייתי מקדישה יותר מחשבה בשביל הנושא, לא הייתם מוטרדים ממנו. לכל מי שמוטרד מהעניין של חזיות, אין לי איך לטפל בזה כי הליבה של הסיפור היא חזייה.
בקשר לכל ההערות שלכם בתגובות על העניינים הטכניים: אני מטפלת בהם. אולי לא תראו את זה בצורה חדה, אבל אשתדל לטפל בהכל. אני רוצה להשתפר כך שהסיפור הזה יהיה הטוב ביותר שלי (ושלא אצטרך לשכתב אותו). אם יש לכם עוד הערות שלא אמרתם, אשמח לשמוע.
להתראות עד הפעם הבאה
YOU ARE READING
מעשה בחזייה
Humorטוביאס פוקס בחור בן עשרים וחמש שאוהב חזיות קצת יותר מדי. לא, הוא לא מחובבי הציצי, בשבילו ציצי הוא לא יותר משתי שקיות חלב מסכנות שדבוקות לאישה. אהבתו לחזיות טהורה, אפשר לומר מעט אובססיבית אם מתייחסים לפילוסופיה השלמה שהרכיב על פריט הלבוש המסכן. טוביא...