תודה על 1000+ צפיות למעשה בחזייה! אני לא מאמינה שתוך 10 פרקים (ושני חלקים נוספים) מספר הצפיות הגיע לאלף. אני שמחה לקרוא את התגובות שלכם, לראות את ההצבעות ולדעת שאתם נהנים מהקריאה! מקווה שההנאה שלכם ממעשה בחזייה עדיין תישאר.
אם יש לכם הערות או הארות, תכתבו לי. אני אשמח לשמוע את מה שיש לכם לומר ולשפר את הסיפור הזה.
יום טוב וקריאה מהנה!
-------
2019 התחילה ואיתה לימודי התואר שלו בעיצוב אופנה. הוא מצא את עצמו עומד מול בניין בן חמש עשרה קומות. המראה שלו נראה שונה מזה של רוב הבניינים, ישן יותר מהם, בייחוד מהבניין לידו שכולו היה חלונות. הקיר החיצוני של שלוש הקומות הראשונות היה לבן לעומת הקיר החיצוני החום של שאר הקומות. חלון הראווה כוסה כולו בפוסטר שחור שנכתב עליו באותיות גדולות "קולומביה קולג' שיקגו." אם לא הפוסטר הזה, הוא לא היה מוצא את המקום.
איך הוא הגיע למקום הזה באמת? ברור שהתשובה הייתה גרייס שהחליטה יום אחד שזה לגיטימי לגמרי פשוט להופיע לו באמצע החיים ולכפות עליו את החלום המתפורר שלה. אבל כשעמד מול הקמפוס של קולומביה קולג' שיקגו, זה הרגיש... לא אמיתי. הוא באמת הצליח להתקבל ללימודי עיצוב אופנה. הוא. לימודי עיצוב אופנה. כל אלה לא הסתדרו יחד, בייחוד אחרי שלא התקבל ל"בית ספר למכון האמנות של שיקגו". אחרי הבשורה הרעה הזאת הוא חשב שאין תקווה עבור המותג שלהם, אבל נראה שהייתה. גם טיפוסים לא אמנותיים כמוהו יכולים להיות מעצבי אופנה, או במקרה שלו מעצבי חזיות.
הוא התקדם לעבר דלת הכניסה שלא הייתה מרשימה בגודלה. הדברים שהבליטו אותה הם שני דגלים בצדדים, אחד היה של אמריקה, ופנס רחוב דבוק לקיר. ידו שאחזה הידית הלבנה של הדלת רעדה מהתרגשות. בפתיחה של הדלת הוא התחיל באופן רשמי חיים שלגאווה באהבה שלו לחזיות.
---------
טוביאס נכנס לכיתה שלו. הוא חשב שלימודים האוניברסיטה או במכללה יהיו באודיטוריום ענק, אבל נדמה שהלימודים הם בכיתה מסריחה כמו בתיכון. שולחנות חומים וכיסאות שחורים, קירות לבנים ורצפה אפורה, משעמם לחלוטין. הוא גם חשב שיהיה מספר שווה פחות או יותר של בנים ובנות, אך כשעמד בפתחה הוא שאלה אחת עברה בראשו:כמה הוא נדפק מאחת ועד להיות בכיתה שמכילה רוב מוחץ של נשים?
גבר ממוצע היה חושב שהוא הגיע למציאות אחרת בה כל הבנות רוצות ואותו והן כולן שלו בסופו של דבר. אבל טוביאס לא היה גבר ממוצע. בשבילו כיתה מלאה בנשים הייתה הסיוט הכי גרוע שלו. טוב, הסיוט הכי גרוע שלו אחרי נזק לחזיות אבל זה עדיין היה סיוט בפני עצמו.
נראה שיצטרך להסתיר את האהבה שלו לחזיות... כן... לא כיף.
אבל היי, אם מסתכלים על הצד החיובי, היו שני בנים בכיתה. המצב לא היה כל כך גרוע. זה העיד שנשים עוד לא השתלטו על התחום הזה עד הסוף. יש תקווה לגברים כמוהו שרק רוצים להתקרב לחזייה, ליצור בגדים מגניבים יותר ממה שחנויות בגדים מנסות למכור לגברים או סתם תקועים פה בגלל כל מיני אנשים בחייהם.
YOU ARE READING
מעשה בחזייה
Humorטוביאס פוקס בחור בן עשרים וחמש שאוהב חזיות קצת יותר מדי. לא, הוא לא מחובבי הציצי, בשבילו ציצי הוא לא יותר משתי שקיות חלב מסכנות שדבוקות לאישה. אהבתו לחזיות טהורה, אפשר לומר מעט אובססיבית אם מתייחסים לפילוסופיה השלמה שהרכיב על פריט הלבוש המסכן. טוביא...