פרק 2

340 33 122
                                    

היי חברים, הנה עוד פרק של מעשה בחזייה. לא ציפיתי שהוא יתפרסם כל כך מאוחר. לא היה לי זמן לכתוב פרק וכשכן היה לי אז הייתי עייפה או צריכה להשלים ציור באתגר הגוונובמבר או לטפל בביקורות. טוב, לפחות הפרק פורסם. מקווה שהפרק הבא יפורסם יותר מוקדם מהפרק הזה. 

קריאה מהנה!

---------------------

גרייס חיכתה בבית קפה שהיא וטוביאס קבעו להיפגש בו. החלום שלה... החלום שלה עומד להתגשם לשם שינוי אחרי שנים ארוכות בהם כל דרך שניסתה נכשלה. היא התקשתה להאמין לזה שהיא עומדת להקים עסק משלה, שמישהו הסכים לרעיון העסקי שלה.

"אנחנו הולכים להקים מותג חזיות ביחד." קולה הדהד בראשה לפתע. אוי, נכון. זה לא הולך להיות סתם עסק או סתם מותג אלא מותג חזיות. יותר גרוע מזה, זה הולך להיות עם טוביאס פוקס הדביל שהעיר על החזיות שלה כל פגישה מסכנה שלהם, הטיף לה למה חזיות טובות ואפילו כינה אותה על שם החזיות שהיא לבשה. טוב... הוא גם לא ממש הסכים, היא האחת שכפתה עליו את הרעיון שלה.

"אני אדאג לחנך אותך ליופי של חזיות." קולה הדהד שנית במוחה. אוי לא, מה היא עשתה? לט טוב, לא טוב. הרעיון הזה של מותג חזיות צץ לה במוח פתאום בעקבות ציטוט לשיחה שלו עם החבר החתיך שלו ואין לה שום תכנית איך להקים מותג, אפילו מאיפה להתחיל והיא אמרה שהיא תחנך אותו ליופי של חזיות? מה היא כבר תוכל להראות לו? הוא יסקול אותה באבנים בגלל הפגיעה בתורת החזיות המפגרת שלו.

"לאן הכנסתי את עצמי?" היא הסתירה את פניה העגולות בידיה ומלמלה בבכי. איפה אמא שלה שתדאג לה? למה הכל מסובך בחיים האלה? ידיה חשפו את פניה שנית לסביבה, חיוך חצי שמח חצי מיואש על שפתיה הבשרניות. טוב, העיקר שהתחילה, כל השאר זה בונוס.

הרזה לפתע הזדקפה במקומה. רגע! היא לא עמדה להיפגש עם הסוטה הזה כדי לדבר על המותג שהם יקימו, אלא כדי להכיר אחד את השנייה טוב יותר. זה לא דייט? כי בדרך כלל גבר ואישה שנפגשים רק שניהם לבד במקום ציבורי כדי להכיר עושים את זה כדי לקדם את מערכת היחסים שלהם מחברים לזוג. סומק עז טיפס על לחייה העגולות. וואו, זה דייט ראשון שלה עם מישהו. דייט. ראשון. עם. מישהו. היא התקשתה להאמין שאי פעם תצא לדייטים כי כל העניין הזה אף פעם לא הצליח להיכנס לחייה, היא הייתה עסוקה בלעבוד ובללמוד. עיניה החומות נדדו לבגדים שהיא לבשה: מכנס טרנינג שחור שליווה אותה כמה שנים וחולצה אפורה ארוכה עשירה בכתמים של אוכל ולכלוך, חוטים מתפוררים וכמה קרעים פה ושם בקצוות החולצה. אולי היא הייתה צריכה להתגנדר קצת...

"אני בחיים לא אהיה עם חזייה כמוך, יש לי סטנדרטים." קולו של טוביאס הדהד בראשה. איזה זבל, אפילו במוח שלה הוא מחדיר את האידיאולוגיה הסתומה שלו על חזיות. וואי, הוא ממש לא בריא לה. רופאים צריכים למצוא תרופה לסרטן המוחי שהוא מביא לה. איך המשפחה שלו סבלה אותו במשך כל השנים האלה? אבל זאת הייתה תזכורת נפלאה לכך שהיא בחיים בחיים, ולא משנה כמה ישלמו לה, היא לא תצא איתו. יש כל כך הרבה דגים טובים בים מכדי להתפשר על המציצן בחוף. חוץ מזה, הוא לא יותר מקופת חזרזיר מלאה בכסף.

מעשה בחזייהWhere stories live. Discover now