פרק 1

849 48 412
                                    

היי היי, שלום לכולכם! מצטערת על הפרק הארוך, אבל כל דבר בפרק הזה חשוב. אני אשתדל שהפרקים לא יהיו כאלה ארוכים, אבל אני לא מבטיחה לכם.

קריאה מהנה!
----------
חזיות הן דבר יפה בעיני טוביאס פוקס וזה לא מפני שהוא סוטה או אחד שמנסה לפרסם את ויקטוריה סיקרט (למרות שהעריץ את החנות בכל רמ"ח איבריו). הוא לא חובב ציצים והוא לא מוצא אותם מעניינים למרות ששאר הבנים דווקא מאחלים לעצמם לגעת בחזה של אישה (למעט הומואים). חשוב לציין, הוא גם לא ממש התעניין בנשים, וכשכן התעניין בהן, זה רק בדבר אחד: החזייה שהן לובשות.

חזיות הן בגד- מה יש להתלהב מהן? גבר רגיל יענה בטח את הדבר הזה: "הרגע הכי מאושר בשביל גבר הוא להוריד חזייה מאישה ואז לראות את הציצים שלה חשופים." טוביאס החביב לא יענה את זה כי שוב, הוא לא מעוניין בשדיים, בחזה, בציצים או איך שלא יקראו לשומן הזה שדבוק לבנות ומשמש מקור מזון לתינוקות. לדעתו חזייה, לעומת שאר עמיתיה בארון, כן מדגישה את היופי של גוף האדם ולא מסתירה אותו. טוב, היא קצת מסתירה אותו, אבל היא מסתירה באלגנטיות כך שהשדיים מקבלים צורה עגולה, עסיסית כזאת של פרי בשל. החזייה מחבקת את השדיים שנורא מכבידים על הגב ועל הכתפיים, מרימה אותם למעלה לראווה וכך היא מקלה על הגב וגם הופכת כל אישה ליפה יותר, גם אם היא לא שופעת באמת או יפה. אנשים חושבים שחזה נשי הוא דבר יפה בפני עצמו כי אישה בעצמה הייתה דבר יפה. אז זהו שלא, חזייה היא מה שהופכת שדיים לדבר סקסי אך טהור בו זמנית. לולא החזיות, שדיים לא היו יותר מסתם שתי שקיות חלב כבדות ומעצבנות שדבוקות לגוף של האישה. למה בשבטים באפריקה לא מתחרמנים מציצים? כי הוא חשוף לעיני כול, וכידוע, דברים שחשופים לעין לא ממש מעניינים אנשים. זה כמו לקבל את מתנת חג המולד לא עטופה.

חזיות הן לא סתם בגד שכזה: "טוב, אני צריכה משהו שיחזיק את הציצים שלי אז אני אשלוף חזייה מהארון ואשים אותה." לא, די לזה! טוביאס ישמח לרצוח בנות כאלה, וכמה שיותר מהר. זה פשוט... זלזול, אתם יודעים? לבנות כל כך אכפת שהבגדים שלהן מגוצ'י, שאנל ועוד כל מיני שמות של מותגים פלצנים יתאימו זה לזה, מהשיער שלהן ומהצורך להסתיר את כל הפגמים בעזרת טונות של איפור, אבל הן לא מוכנות להשקיע במה שהן לובשות מתחת לבגדים האלה? מה שמשנה הוא החזייה שהן לובשות, לא יותר ולא פחות. הוא בחיים לא יבין אותן והאמת גם לא רוצה להבין; אין שום הצדקה לאי התאמה של חזייה, רק עונש מוות. אומרים שחזיות הן סתם בגד, אבל הן אומרות על הלובשת הרבה יותר ממה ששאר הבגדים אומרים. הן אומרות מהן שאיפותיה של הלובשת, חלומותיה, נקודות חולשה, נקודות חוזקה וזיכרונות רבים.

כן, אז טוביאס פוקס היה האדם שהכי מתמצא בחזיות שאי פעם האנושות הכירה (והיא הכירה מספיק סוטים, מעצבים, מעצבים סוטים ועוד הרבה מפגרים), וחברו היחיד מהתיכון השתכנע שהוא כנראה כבר עשה את הדוקטורט שלו על חתיכת הבד המסכנה הזאת. לצערו הרב של הבחור, הוא נולד למין הלא נכון, ולכן הוא לא יכול לדבר על חזיות מבלי שיקראו לו שובניסט או הומו במקרה הטוב, ובמקרה הרע ידווחו למשטרה על מטריד סדרתי בן ארבעים שמסתובב חופשי ברחובות.

מעשה בחזייהWhere stories live. Discover now