פרק 6

163 12 96
                                    

הלו הלו הלו, הנה עוד פרק חדש של מעשה בחזייה! אני יודעת שחיכיתם לו, אבל לא תמיד יש לי זמן לעבוד על הפרקים. או על דברים בכללי כי איכשהו יוצא שאני מעמיסה על עצמי יותר מדי.

אם יש לכם הערות או הארות, אשמח לשמוע! היה כיף לקרוא את כל ההערות שלכם ב"תחרות העשור" ואני אנסה לעבוד עליהן כמה שאפשר. אני אדבר על הדברים שכתבתם יותר לעומק בפרק במיוחד בשביל זה.

קריאה נעימה, תשתדלו ליהנות מהבידוד כמה שאפשר!
--------------

גרייס התעוררה לצליל לא מוכר של שעון מעורר. ידה הימנית גיששה את הרצפה מסביב למזרון שלה אחר החפץ המרעיש עד שנגעה במלבן קר יחסית חלק. אצבעה החליקה על גביו ימינה עד שהצליל נעצר. אחרי הפעולה הזאת עיניה העייפות עם השקים המכובדים תחתיהן נפתחו לרווחה אף על פי שלא באמת ראו דבר בלי משקפיים. ידה הימנית שוב גיששה את הרצפה עד שמצאה אותן. כשהרכיבה את מסגרת המשקפיים הזהובה, היא לא הבינה איפה היא נמצאת. בחדר שהיה קטן משזכרה היו המזרן שלה וערימות של שקיות עם דברים, הן נראו כמו שקיות בגדים. זה בטוח לא הבית שלה, זאת היא ידעה בוודאות. הדירה השכורה המסכנה שלה לא הייתה גדולה, אבל היא בטוח הייתה גדולה יותר מהחדר הזה.

לא חטפו אותה או משהו, נכון? רק זה היה חסר לה בחייה: להיות שפחת מין באיזה חור באוזבקיסטן למחבל שמתכנן להשמיד את אמריקה. אם לא זה, אז יכול להיות שחטפו אותה בשביל האיברים הפנימיים שלה. ומה אלה השקיות הבגדים האלה? היא לעולם לא תקנה בגדים בחנות בגדים אמיתית, רק וולמרט בשביל הארנק שלה. אולי החוטף החליט להיות נחמד ולהביא לה בגדים לפני שתהיה שפחת מין, בת ערובה או חתיכת ערימה של איברים פנימיים?

היא צרחה.

אוקיי, כמעט צרחה. היא נזכרה שהיא בבית של טוביאס. היא עברה לבית שלו אתמול יחד עם כל הדברעם שלה, נכון... והוא קנה לה לפני כמה ימים טלפון חכם, בגדים, משקפיים ואיפור.

גופה הצנום התנתק מהמזרן שלה לעבר שקיות הבגדים שניצבו בחדר. טוב, הגיע הזמן להתארגן ליום עבודה חדש בעבודה.

אחרי ההתארגנות בבוקר היא הלכה למטבח די להכין לעצמה כוס קפה. איך שהגיעה, דמות של גבר שמנמן עם שיער חום קצר, חולצה קצרה בצבע זית ומכנס טרנינג אפור אשר ישבה על אחת הכיסאות פגשה את עיניה. עיניו החומות בעלות השקים שנבעו מצפייה בתערוכות של ויקטוריה נפערו לרווחה כשהגיעה.

"הו, בוקר טוב, גברת חזיות וולמרט." הוא אמר לפני שלגם שוב מספל הקפה הלבנה שבידו. פתאום ההבנה חלחלה בה.

היא בבית של גבר עכשיו?

לחייה האדימו, חום גופה קפץ בשנייה, ליבה דהר בבית החזה שלה. איך היא הגיעה למצב בו היא בבית של גבר? אי אפשר לקרוא לטוביאס גבר, אבל... אבל הוא טכנית הוא עדיין גבר.

מעשה בחזייהWhere stories live. Discover now