..Nagle gdy już prawie spała usłyszała jakiś huk..
/ Karolina /
Prawie spałam gdy nagle ktoś wybił szybę kamieniem. Na kamieniu była jakaś kartka więc postanowiłam ją przeczytać.
** Na kartce **
Już niedługo będziesz moja księżniczko i będziemy się nieźle bawić
/ Mikołaj /
Ze snu wyrwał mnie głos zbicia szyby. Momentalnie pobiegłem na górę. Zastałem tam płacząca Karolinę z kartką w dłoni..
M : Co się stało?
Karolina nic nie powiedziała tylko oddała kartkę Mikołajowi
M : Nie martw się dorwiemy tego kto za tym stoi. Jutro idziemy na komendę do Jaskowskiej zgłosić że ktoś Ci grozi.
/ Mikołaj /
Przytuliłem Karolinę aby dodać jej otuchy. Odkąd dała mi kartkę nic się nie odezwała. W końcu usunęła w moich ramionach. Delikatnie ją położyłem i poszłem spać na dół.
* Rano *
/ Mikołaj /
Karolina spała, więc poszłem po chleb. Zostawiłem jej tylko kartkę jakby się obudziła.
Po 15 minutach Karolina się obudziła i poszła na dół.
/ Karolina /
Zobaczyłam, że nigdzie nie ma Mikołaja. Na bufecie leżała jakaś kartka. Okazało się że poszedł do sklepu po jedzenie. Stwierdziłam że pozmywam naczynia.
Nagle ktoś wszedł do domu. Karolina była pewna że to Mikołaj więc nawet się nie odwróciła tylko zmywała naczynia dalej. Nagle ktoś zakrył jej oczy.
K : Białach nie wygłupiaj się - zaśmiała się lecz po chwili dotarło do mnie że to nie ręce Mikołaja...
CZYTASZ
Without you, my life doesn't make sense!
Fiksi Penggemar- Będziesz mnie kochał nawet wtedy kiedy będę taka gruba? Będziesz znosić moje humory? - Będę cię zawsze kochał bez względu na wszystko!