Když zazvonilo mojí poslední hodinu na přestávku, vyběhla jsem ze třídy na oběd a hledala HyunMi.
,,Fuuj. Zase máme hnusný oběd."
,,Achjo tady se se nikdy nenajíme."
Vzali jsme si tác s jídlem a šli hledat někde místo na sezení.
Tenhle den měla zrovna i třída, ve které byl Jungkook a Tae, oběd ve stejnou dobu. S HyunMi jsme se rozhlíželi kam si sedneme. HyunMi do mě šťouchla loktem, když na nás mával Tae ať si jdeme k nim sednout.
,,Jdeme k nim." pousmála se a mrkla na mě.Bože budu sedět u stolu kde je i Jungkook. Můj božee!
Nic jsem neřekla a už mě vedla ke stolu. HyunMi se s nimi bavila už dříve. Tae je její bratranec a s Jungkookem se bavila, protože se on bavil s Taem.
,,Ahooj kluci." vykřikla HyunMi.
,,Ahoj." řekla jsem celkem potichu a zčervenala jsem.
,,Ahoj." řekli oba najednou.
,,Tak co Rae, je to lepší?" zeptal se mě Tae a vzal skleničku do ruky.
,,No..jo už jo." usmála jsem se a věděla jsem, že je na mě vidět že jsem nervózní.
HyunMi se ujmula řeči a začala je zvát na párty kterou jsem ani uspořádat nechtěla. ,,No, kluci, v pátek bude u Rae doma taková párty. Takže jste samozřejmě zváni." koukla se na mě a já se trochu zamračila.
,,Fakt? Tak jo mi přijdeme, že jo Kooku?" dloubl Tae do Jungkooka.
,,Jasně, rádi." řekl Jungkook a usmál se.No to nee. Oni vážně přijdou. Shiiit. Vklidu Rae, vklidu.
,,Dobře." usmála se HyunMi a já s ní.
V tenhle moment jsem byla celkem ráda, že HyunMi dělá tu párty.
,,Řeknete to i u vás ve třídě."
No ale to už jsem moc ráda nebyla.
S HyunMi jsme si řekli, že už půjdeme.
,,Ok tak my jdeme. Nezapomeňte to říct u vás. Čus."
,,Jop neboj." řekl Tae a Jungkook se pořad usmíval. Má tak krásný úsměv.
,,Ahoj." vzala jsem tác a koukla jsem se na Taeho a poté na Kooka. Oba se mi koukli do očí a zamávali.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.