Ráno jsem se vzbudila plná energie a těšila se na tenhle den. Na sebe jsem si vzala školní uniformu a lehce si natočila konce vlasů kůlmou. Nalíčila jsem se jako každý den a šla do kuchyně. Dala jsem si něco ke snídani a vzala si svačinu. Párkrát jsem si přečetla výpisky z mého sešitu a byla jsem si jistá, ten test zvládnu.
VE ŠKOLE
Šla jsem rovnou do třídy a sedla si do zadu k oknu plných kytek. Test jsme psali hned první hodinu, ale já už jsem byla připravená.
,,Tak jste připraveni? Doufám že jste se učili."
Psali jsme z chemie a tu učitelku jsem úplně nesnášela, ale zkazit den mi nemohla.*crr crr*
,,HyunMi!?" zakřičela jsem, když jsem jí viděla.
,,Ahooj."
,,Ahoj. Už jsem si myslela že na mě nepočkáš."
,,Neboj."
,,Dnes jdu k Jisoo." řekla jsem nadšeně.
,,Vážně? Se zase bavíte?" řekla překvapeně.
,,Jo. Asi."
,,Tak si to užijte." řekla HyunMi a usmála se.
,,Děkuju."
,,Už budu muset, třeba se ještě uvidíme."
,,Jop. Ahoj."DOMA
Doma jsem si dala učení do tašky na další den, abych si to nemusela připravovat ráno. Strašně jsem se těšila k Jisoo. Prostě po dlouhé době spolu.
Blížila se pátá hodina a jal se pomalu chystala k Jisoo. Začala jsem byla trochu nervózní. Prosim tě, proč se tak stresuješ. Jdeš jen ke kamarádce se kterou ses dlouho nebavila no. Vklidu.
Vzala jsem si boty a zamkla jsem dveře.
Blížila jsem se k jejímu domu. Byl velký. Jeonovi jsou celkem bohatí. Nojo rodiče jsou podnikatelé. Ale vždy na mě byli milí a hodní. Ale Jungkooka jsem u nich doma dříve moc nepotkávala. Jen párkrát, kdy jsem si ho ani nevšímala. Bylo mi asi 13 a to mě nějak kluci starší než jsem byla já nezajímali.
*ding dong*
Slyšela jsem kroky mířící ke dveřím.,,Ahoj Rae." uvítala mě Jisoo.
,,Ahoj."
,,Pojď dál." pobídla mě.
Vešla jsem dovnitř a sundala si boty.
Všimla jsem si, že mají předěláný trochu barák vevnitř.
,,Jee, máte to tu nový, že?"
,,Jojo. Asi před měsícem jsme malovali a trochu stěhovali."
,,Aha, je to moc pěkný."
,,Děkujeme."
Vzala mě za ruku a zavedla mě do obýváku, kde jsem se posadila. Byla to červená kožená pohovka, která tam už byla, když jsem tam chodila dřív. Moc se mi to u nich líbilo.
,,Chceš něco k pití?" zeptala se mě Jisoo a mile se usmívala.
,,Jo. Stačí voda." usmála jsem se také.
Jisoo se otočila a zmizela v jejich obrovském domě. Po chvíli se vrátila a nesla v ruce pití a brambůrky.
,,Přemýšlela jsem že bysme si mohli pustit nějaký film jako dříve." řekla tázavým tónem.
,,Joo to bude fajn.",,Bože ten film mě fakt nikdy neomrzí."
,,Neasi." dodala jsem a začali jsme se obě smát.Slyšela jsem otevírání dveří a nějak jsem nepřemýšlela, kdo by to mohl být.
,,Hej tyvole Jisoo. Uklízej si laskavě ty boty. Kdo má tady pak chodit." to byl hlas, který jsem měla tak strašně ráda. Shiiiit to je Jungkook. Co mám dělat. Co mám dělat?
,,Jisoo já si odskočím." řekla jsem strašně nervozně, že by to poznal úplně každý.
,,Dobře."
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.