21.

525 25 0
                                    




Vzbudila jsem se a sedla si na kraj postele. Přemýšlela jsem jestli se mi to jenom vše zdálo nebo se to doopravdy stalo. Poté jsem si vybavila tu bolest, která se náhle proměnila v slast.

Začala jsem brečet a nadávat. Vždyť spolu ani nechodíme. Byl to nádherný pocit, když mě Jungkook- no prostě,bylo to nádherný. Ale za 1. je mi 17, což už teoreticky můžu mít sex, ale myslela jsem si, že o panenství přijdu později. A za 2. jak se mám teď k němu chovat? Jo Jungkooku to jsme si dobře zaprcali, viď? Bože. Ne. Co když ke mě ni nic necítí? Jen si chtěl třeba užít?

Potom co jsem se uklidnila, šla jsem dolů v domnění, že tam ještě všichni sedí. Nikdo tam ale nebyl. Na stole jsem viděla žlutý papírek.


Jungkook říkal, že ti není dobře a šla sis lehnout. Snad je vše ok.

Díky za super párty a přespávačku.

Pa ve škole. Mii


Hm tak aspoň že tam není něco v tom smyslu: ,,Jungkook říkal, že tě ojel a teď jsi vyřízená."

Papírek jsem položila zpátky a šla si natočit vodu. Napila jsem se a sedla si na sedačku. Zapla jsem si televizi a koukala na nějaký film.

Uběhlo pár hodin a já se začala strašně nudit.

Vzala jsem si telefon a rozklikla kontakt Mom.

Já: Těším se na vás.

Napsala jsem mamce. Měli přijet až v neděli kolem půlnoci, takže jsem měla ještě barák pro sebe.

Venku nebylo moc hezky a tak jsem jenom ležela a koukala na filmy.

Pořád se mi honila hlavou ta noc s Kookem. Mám mu napsat? Ne. Bylo by to divný.

Vůbec jsem nevěděla co si mám o tom myslet. Ale ty jeho polibky. Ahh. To bylo tak něco krásného. Nebo když si skousl ret. A jeho svaly. Jeho vzdechy. A taky jeho kamarád.

Prostě dokonalost.

Tenhle den jsem se snažila nějak přežít a přemýšlela jsem co budu dělat zítra.


Díl o ničem a taky , ale neva. Jinak za chvíli už bude zase škola. T-T Snad budu mít čas na psaní. Ale tahle FF mě baví psát, takže určitě se ten nějakej čas najde.

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat