V tělocvičně už byl i učitel. Zahájil hodinu nástupem a řekl nám co budeme dělat. Stáli jsme s Mino vedle sebe. Mino věděla, že se mi líbí Jungkook já zase věděla, že jí se líbí Tae. Obě jsme z toho byli trochu jinde. Prostě to je tak když máte hodinu, kde je i váš crush a nesmíte se hlavně ztrapnit.
,,Dobře teď si udělejte týmy a začneme hrát." křičel učitel. Myslel si asi, že jsme úplně hluchý, protože mě málem bouchla hlava jak zařval. Hráli jsme volejbal. Volejbal mě bavil dřív jsem byla v našem školním týmu. Hodně mě to bavilo, ale pak už jsem neměla tolik času a tak jsem odešla. Stejně se tým potom rozpadl a teď už naše škola žije jen basketbalem. Mimochodem hrál ho i Jungkook. JK, Tae, Jimin a Hoseok. Občas jsem se byla kouknout s HyunMi na jejich zápasy a hráli hodně dobře. Obzvlášt Jungkook.
Byli to namíchané týmy. Holky i kluci. V týmu jsem byla s Jiminem a Taem. Samozřejmě i s dalšími lidmi, ale o ty jsem se nějak nezajímala. Stála jsem v pozici nahravače. Vlevo stál Tae. Byl vysoký, takže skvěle dával i vybíral smeče. A vpravo nějakej kluk...myslím že Kwan nebo nějak tak se jmenoval.
I přestože jsem nebyla nějak extra vysoká, tak jsem uměla dávat smeče a tím jsem nám uhrála další bod.
,,Dobře Rae." řekl šťastně Tae a nastavil ruka na highfive. Plácla jsem si sním a usmála jsem. Potěšilo mě to, že mě někdo ocenil.Když učitel písknul na pauzu, všichni se šli napít nebo si odskočit. Tae za mnou přišel a zeptal se mě, ,,Rae, myslíš že by si mě mohla naučit podání? Vůbec mi to nejde." uchechtl se Tae.
,,Jo klidně." usmála jsem se a vzala modro-žlutý míč určený na volejbal ze země. Šli jsme zpět k síti a já mu ukazovala jak má mít ruce. Přitom jsem cítila něčí pohled zírající na mě. Koukla jsem se směrem k lavičkám kde stál Jimin, Hoseok a Jungkook. Jimin a Hoseok se o něčem bavili a Jungkook mě svůj pohled upřen na mě. Setkali jsme se očima, ale Jungkook rychle uhnul. Udělal to aby to nevypadalo divně, že na mě koukal nebo ho fakt vůůůbec nezajímám a prostě se otočil.
Mezitím co jsem se střetla pohledem s Jungkookem, Tae si zkoušel podání. Kupodivu mu to šlo moc dobře.
,,Bys mohl hrát volejbal závodně hele." řekla jsem a začala se smát.
,,To si nemyslím. Zas tak mi to nejde a přece jenom basket je basket." vzal si míč do ruky a hodil ho do basketbalového koše. Trefil se. Koš byl od nás zhruba 30 metrů a já koukala udiveně, že se dokáže strefit z takové dálky. Pro ně to asi nic není, ale já bych to dohodila tak do půlky.Zvedla jsem obočí a zatleskala. Oba jsme se začali smát.
Najednou vběhl na plac Jungkook s míčem a hodil ho na koš. Taky se trefil. Jen se na mě koukl a začal driblovat míčem. To se chtěl jako jen předvést nebo co? Tae šel k němu a poplácal po zádech. Musela jsem vypadat jak největší debil. Koukala jsem na něho jak kdyby byl polonahý, přitom se jen strefil do koše. Vůbec z něho nevlhnu jen když ho vidím. ,,Vůbec".
Učitel pískl a šli jsme dohrát volejbal. Teď jsem byla na příjmu já, vpravo od nahravače.
Zazvonilo na konec hodiny a všichni se šli převléknout.
,,Achjo ty se bavíš s Taem. Mega ti to závidím." řekla trochu smutně Mino a pak se začala smát.
,,Prosím tě, chtěl jen naučit podání. Nic víc, nic míň. Ale jako tak trochu se bavíme no." dloubla jsem do ní loktem a začala se smát.Rozloučili jsme se s Mino a já ji ještě připomněla tu párty. Poté jsem šla domů.
Mom: Ahoj. Tak jak to doma zvládáš? V neděli se vrátíme až v noci, takže na nás nečekej.
Přečetla jsem si zprávu a hned odepsala.
Já: Ahoj. Všechno je v pohodě. Dobře užijte si to tam ještě.
Vypla jsem telefon a vydala se domů.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.