Konečně končila škola. Šla jsem ke skříňce si vzít ještě učebnice a pak jsem šla na vlakové nádraží. Musela jsem zajet do centra a nakoupit si něco k jídlu, protože doma nic nebylo.
Nakoupila jsem si jídlo a šla jsem čekat na vlak co mě odveze k nám.
Když jsem byla na vlakovém nádraží u nás tak jsem zahlédla Namjoona. Bydlí vedle nás, skoro. Vždy jsem ho brala jako takovýho bratrance. Jeho mamce jsem říkala této ikdyž není. Jsou jen kamarádky. S Namjoonem jsem strávila dětství.
,,Namjoone!"
Otočil se. Chvíli se rozhlížel, protože mě neviděl. Začala jsem mávat, aby si mě všimnul.
,,Ahooj!"
Šli jsme k sobě a hned se dali do řeči.,,Hahaa tak to je dobrý." smála jsem se při cestě kdy jsme šli domů.
,,No a proto jsem dostal tu senilní poznámku." řekl Namjoon s poté se začal smát.
,,Hele, bylo to fajn, zas někdy pokecáme."
,,Jojo, určitě." usmála jsem se.
,,Tak jo. Čau."
,,Čau." řekla jsem a pořád jsem se usmívala.Doma jsem si udělala něco k jídlu a připravovala se u toho do školy.
,,Aghh. Já se to nikdy nenaučím." řekla jsem a bouchla lehce do stolu. Měla jsem toho učení už dost, proto jsem se rozhodla jít ven. Jentak se projít.
Byla už celkem tma, ale nějak pozdě večer ještě nebylo. Premýšlela jsem jestli si budeme s Jisoo rozumět jako dřív. S Jisoo jsme se znali z výtvarného kroužku, na který jsme chodili spolu. Strávili jsme spolu hodně času. Furt byli nějaké přespávačky, výlety, venky atd. Ale nevim co nás rozdělilo.
,,Bude to fajn." šeptla jsem do tmy a usmála se.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.