38.

516 32 4
                                    

,,Stejně ty věci na sobě mít dlouho nebudeš."

Přiblížil jeho obličej k mému a jeho dech jsem cítila na mých rtech. Očima sjel na mě rty a nahlas polkl, poté se ale jeho rty dotkly mých a oba jsme začali pomalými táhlými mlaskavými polibky.
Byli opravdu pomalé, dokud mě nepovalil pod sebe a nezačal vášnivě a rychle líbat.

Ach bože..

Mé ruce zabloudily k jeho vypracovanému břichu. Nikdy jsme neodolala jeho svalům na břiše. Konci studených prstů jsem mu přejela přes břišáky a nadzvedávala svůj hrudník abych k němu byla co nejblíž. Bylo to tak vášnivé až jsem cítila jak mi krev proudí celým tělem.

Mlaskavé zvuky se ozývali pokojem a Jungkook z ničeho nic přestal.

,,Co se děje?" optala jsem se zmateně.
,,Nic jen.." nedokončil větu.
,,Jen?" stále zmateně jsem se ho zeptala a začala mít obavy jestli jsem něco pokazila nebo ne.

,,Jen si tak moc nádherná a já si uvědomuju, že si tě vůbec nezasloužím." odvětil potichu. Jeho oči byli zabodnuté do jednoho místa- moje rty.

,,Jungkooku co to říkáš. Říkal si nezasloužím tebe."

Chytl mě za tvář a věnoval mi dlouhý hodně dlouhý polibek.

,,Rae miluju tě a ty to víš."

,,Cítím to stejně Jungkooku."


,,Chci aby si byla opravdu jenom moje. Jenom moje. Dovol mi to a staň se mojí holkou prosím."
...

Wohouu tak to byla fakt hodně dlouhá doba než jsem se dokopala znovu psát. Omlouvám se, ale měla jsem takovou krizi. Tento příběh mě baví psát, proto jsem ho nechtěla ukončit a ještě ho ani nehodlám zakončovat.
Doufám, že se nezlobíte a čekejte další kapitoly.💜💜

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat