2.

683 31 0
                                    

  Bylo asi 4:16 když jsem se probudila z krásného, ale bohužel krátkého snu. Začal jsem si ho znovu vybavovat a mezitím jsem se snažila opět usnout.

Sen byl o mně a Jungkookovi. Ano mám na něho zase mega crushe. Smutné je to, že snad ani neví o mé existenci a o tom že chodím na stejnou školu. Při této myšlence se mi zvedl jeden koutek pusy a poté jsem potichu povzdechla.

RÁNO

Ráno jsem se vzbudila celkem rozlámaná s bolestí hlavy a břicha. Ale protože se šlo do školy teprve druhý den školního roku tak by bylo blbé, kdybych hned zůstávala doma.

Šla jsem do koupelny, proběhla moje každodenní ranní rutina, zbalila jsem si batoh a šla rovnou do školy.
Rodiče nebyli doma a ani můj bratr. Původně jsem ani doma být neměla. Měli jsme jet na dovolenou na zbytek tohoto týdne, ale mě už tyto rodinné dovolené nebaví tak jsem zůstala doma.

VE ŠKOLE

,,Ahoj!" zdravila mě s velkým úsměvem HyunMi. Byla jsem myšlenkami úplně jinde, proto jsem ji ani nepozdravila. ,,Hej, ty se mnou nemluvíš?!" až teď jsem ji slyšela a hned ji pozdravila nazpět s trochou nejistoty. ,,Ahoj...promiň neslyšela jsem tě.,, Koukla se na mě a usmála se.

Šly jsme po chodbě k WC  u kterých byla i nástěnka, kde byli vždy napsané akce na tento měsíc a vyvěšené diplomy.
,,Hele naše třída pojede na výlet." řekla jsem a při slovu výlet jsem změnila svůj hlas na ironický. ,,Kam, kam?" zeptala se natěšeně a byla napjatá co jí odpovím. ,,Eh pojedeme do nějakého parku na poznávání kytek a tak dál."
,,Aha...no čekala jsem něco lepšího, ale nevadí. A kdy vůbec jedeme?"
,, Až ke konci měsíce."
,,Ok."

Když jsme se odlepili od nástěnky, slyšela jsem zaskřípání dveří od klučičích záchodů a poté následovala celkem velká rána do mé hlavy a spadla jsem na zem.

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat