23.

465 26 0
                                    

Já: Jisoo co se stalo?

Zobrazeno

Zkusila jsem napsat Ji, ale dostalo se ke mě pouhé Zobrazeno.

Já: Ji?

Já: Mám o tebe strach.

Zobrazeno

Nedalo mi to musela jsem jí prostě napsat. Bylo mi to, ale celkem k ho- no k ničemu. Fakt jsem se bála.

_jis00_: Rae neřeš to.

Zazvonil mi telefon kvůli této zprávě a já se hned koukla. Nevím proč, ale ta zpráva mě trochu urazila.

Já: Jen ti chci pomoct.

_jis00_: Ale tady nejde vůbec o mě.

Já: JISOO CO SE STALO??!

Zobrazeno

Už jsem přestávala mít trpělivost a chtěla jsem jít k nim domů. Sešla jsem schody, když v tom mě zastavil milý hlas.

,,Ahoj Rae, tak si to tady zvládla." objala mě a dala pusu do vlasů.

,,Ahoj mami." objala jsem jí také. ,,Jo, dobrý."

Při této větě jsem se zamyslela nad celým týdnem a věcmi co se stalo.

S rodiči a bráchou jsme si sedli na gauč a vyprávěli co zažili a viděli. Muselo to být super podle jejich vyprávění.


,,Tak to jste si to užili ne?" zeptala jsem se s úsměvem na rtech. Bylo pěkné vidět jak jsou nadšeni.

,,Joo. Příště pojeď prosím s námi." našpuli rty můj mladší bráška a já mu rozcuchala vlasy.

Už mu je 11, ale stejně je to můj malinkej bráška. I přes to že máme doma nekonečné vzpory ho mám mooc ráda.

Ještě jsme se koukali na film a povídali si.

,,Už je pozdě měli byste si jít lehnout." řekl taťka. Řekli jsme si dobrou noc a šli každý do svého pokoje. Šla jsem se umýt a odlíčit. Vzala jsem si pyžamo a lehla si do postele.

Vzala jsem si mobil, kde jsem otevřela Instagram a projížděla nové příspěvky.

Vzala jsem si mobil, kde jsem otevřela Instagram a projížděla nové příspěvky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

495 se to líbí

Taegcci:  Jiminie🙈

Minnie0: ma boi❤️
Hokosie: 😈💞
_wrdgrl_: cute af👼🏻


Tato fotka mi vyjela na feedu u ostatních fotek, když jsem chtěla vyhledat profil Kooka. Najela jsem na Teaho profil a koukala na fotky.

 Najela jsem na Teaho profil a koukala na fotky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.




612 se to líbí

Taegcci: where are you looking at?

Bunnxboy: 😂🤔
Chimxchim: kluci moji
Hyung_doi: 🔥😍
kiki:💜🌸💜


Aww tady je tak cute. On vypadá cute, ale je to bad boy. Začala jsem Taeho sledovat  na Instagramu. Telefon jsem vypnula a položila jsem ho na noční stolek vedle mé postele. Bylo něco kolem jedenácté hodiny. Zavřela jsem oči a snažila se usnout.


Šla jsem k srázu a dala mu ruku na rameno. Koukali jsme na moře a vál studený jemný vánek. Koukl se na mě. Měl úplně černé oči. Ta temnota v jeho očích mě probodla. Spadla jsem z útesu. On na mě jen koukal. Mé bezvládné tělo plavalo po moři. Dotkl se mě. Stáhl mě dolů. Ke dnu. Jeho oči mě strašně děsili. Vytáhl nůž. ,,Ne prosím." vzlykala jsem.

Nůž mi zabodl do levé strany hrudníku. Krev se rozlila po celém moři.

Vzbudila jsem se celá zpocená. Ten sen nebyl až tak děsivý, ale ten člověk ano. Byl to Jungkook. Ty oči. Bylo to tak reálné.

Musela jsem se jít napít a tak jsem sešla dolů do kuchyně. Do skleničky jsem natočila vodu, kterou jsem následně vypila.

Vrátila jsem se zpátky do pokoje a lehla si. Opět jsem zavřela oči se snahou usnout. Usnula jsem.

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat