36.

534 30 6
                                    

,,Jsem ráda, že si přišel." koukla jsem se do země.

...

,,To jsem rád." usmál se. ,,Jdeš zítra už do školy?" zeptal se.
,,Jo, bohužel." klesla jsem hlasem.
,,A máš zítra čas?"
,,No já mám teď čas pořád, takže jo." usmála jsem se.
,,No tak to bychom mohli něco podniknout, ne?" zvedl obočí a uculil se.
,,J-jasně." aish zase mluvím jak debil.
,,Tak jo." usmál se jeho roztomilým bunny úsměvem.

Chvíli jsme seděli ještě na pohovce a povídali si.

,,Už půjdu. Zitra se uvidíme po škole."
,,Jo dobře." s těží jsem ze sebe vyhrkla.
,,Uhm tak ahoj." usmál se a šel pryč.
,,Ahoj." řekla jsem trochu potišeji.

Hgskjhdksja! ZITRA JDEME VEEEN JUPIIIII

Byla jsem nadšená, že budu opět moct strávit nějaký čas s Jungkookem. Mohlo by to být i rande? Kéžby.

Šla jsem nahoru do pokoje a připravila jsem si věci do školy. Koukla jsem se chvíli na nějaké učení a šla jsem se vysprchovat.



Vzala jsem si pyžamo a sešla jsem po schodech ke dveřím, abych zamkla. Pak už jsem si jen lehla do postele a poslouchala jsem písničky.

RÁNO

Celá rozlámaná jsem vstala z postele a roztahla jsem závěsy.
,,Ahh je tam tak hnusně." zamračila jsem se.
Vzala jsem si na sebe nějaké oblečení. Vykonala jsem svoji každodenní ranní rutinu a šla jsem se nasnídat. Byla jsem celkem v dobré naládě, protože napsali všem na naší elektronickou žákovskou přišlo to, že od zítřka se nejde celý týden do školy, díky opravám na naší škole.

Bylo kolem 7:20 a už jsem si obouvala boty a šla pomalu do školy.

Šla jsem po chodníku a kolem mě projížděli auta. Jedno vedle mě zastavilo. Mělo tmavá okna takže jsem neviděla dovnitř, ale než jsem začala přemýšlet kdo to je, stáhlo se okýnko a v něm se objevila usměvavý tvář Mino a za volantem seděl Tae.

,,Ahoj! Nechceš se svézt?" zeptala se mě Mino.
,,Jo, ráda." usmála jsem se a sedla jsem si dozadu.
Cestou do školy jsme si povídali o tom, co budeme tedy dělat, když budeme mít volno.

Byli jsme už u školy a já s Mino jsme šli do naší třídy. Samozřejmě až po jejím dlouhém loučením s Taem. Aww bylo to ale sladké.

Škola utíkali celkem rychle až na poslední hodinu. MATEMATIKA. Achjoo ať už je konec. Položila jsem si hlavu na lavici a koukala jsem z okna. Pršelo.  Doufala jsem, že přestane pršet abychom s Jungkookem venku nepromokli.

*crr*

Konečně konec.

Šla jsem ke skříňce a doslova jsem tam vysypala to všechno učení. Ještě jsem si odskočila na toalety, ale když jsem vyšla, tak už tam čekal Jungkook.

,,A-ahoj." pozdravila jsem ho a zčervenala jsem.
,,Ahoj. Jdeme tedy?" optal se.
,,Jasně." šli jsme směrem k hlavním dveřím naší školy.
,,Aish pořad prší." sykla jsem.
,,Ale tak není to zas tak hrozný, jentak poprchává." koukl se vzhůru k nebi.
,,Jojo to snad přejde."

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat