Ráno jsem se probudila a promnula si oči.
,,Ty vole," řekla jsem potom co jsem se koukla na své ruce zbarvené černou řasenkou, ,,já se neodlíčila."
Šla jsem hned do koupelny, hodila jsem rychlou sprchu, udělala něco s vlasy a nalíčila se.
Převlékla jsem se z pyžama do něčeho normálního a šla dolů. Ze shora jsem viděla HyunMi, Jisoo a Jimina. Dělali něco k snídani. Vonělo to až nahoře.
,,To už jste vzhůru jo?" zeptala jsem se udiveně. Ikdyž je pravda že oni moc nepili tak je to tak neskolilo, asi.
,,No jasný. Měli jsme hlad. Nevadí?" zvedla HyunMi pánvičku jako zeptání, jestli mi nevadí že si něco vaří.
Jen jsem zakývala hlavou a sedla si vedle Jisoo a Jimina.
,,Tyjo tak třeba do Mino bych..nic z toho co stalo..neřekla." řekla zaraženě Jisoo. Vypadala vtipně. Jak kdyby měla trauma do konce života z toho, že slyšela někoho vzdychat.
,,To asi nikdo z nás, ale byli spolu roztomilý." rozplýval se Jimin, ,,Přál bych jim to."
Všichni jsme souhlasili a v tom se objevil Jungkook a Hoseok v naší kuchyni.
,,No dobré ráno." smál se Jimin při pohledu na to jak vypadají. Nebo spíš Hoseok.
Jungkook vypadal strašně cute jak měl rozcuchané vlasy a ospalý obličej.
,,Dobré, dobré." odpověděl Hoseok a jeho výraz mluvil za vše. A to, že to pořádně přehnal s pitím. Začali jsme se smát a Hoseok na nás házel naštvané pohledy.
,,Haha moc vtipný." začali jsme se smát ještě víc.
,,Ne promiň, jen vypadáš strašně vtipně." vyprskla HyunMi.
Měl na sobě trenky a bílé triko, které bylo zmačkané, jak kdyby ho měl na tělocviku a poté týden zmuchlané v tašce. Vlasy do všech stran a bledý obličej.
Byla jsem opřená o kuchyňskou linku a ostatní seděli u stolu. Jungkook se opřel jednou rukou vedle mě a druhou ruku měl v bok. Rukou se opíral a jeho tělo bylo nade mnou.
Cítila jsem zase jeho pohled upřený na mě. Ostatní se o něčem bavili, takže nás neviděli. Chtěla jsem pod ním proklouznout a jít se napít, ale chytl mě za zápěstí a přitiskl se na můj zadek jeho rozkrokem. Jungkooku hned takhle po ránu jo?
Měl zase bouli v kalhotách a mě se zatajil dech. Párkrát se otřel svým rozkrokem o mě a kdybych si neskousla ret, tak ze mě vyjdou lehké vzdychy.
Odtrhl se ode mě a šel si sednout k nim. Dělal jako nic a přidal se do konverzace.
Proč to sakra dělá? Nevím co mám od toho čekat. To ke mě něco cítí nebo ho jenom baví jak z něho vlhnu, když je v mé blízkosti? Každopádně ví, že se mi líbí a to fakt nepopřu.
,,Psst už asi jdou." řekla Jisoo když bylo naše téma opět Mino a Tae.
Šli ze schodů ruku v ruce. Mina měla Taehyungovu mikinu, která jí byla dost dlouhá na to, aby zakryla to že nemá kalhoty. Aww. Jsou tak cute.
,,Dobré ráno." řekl Tae jeho raním chraplákem. Všichni jsme mu odpověděli až na Hoseoka, který měl nafouklé tváře a mračil se na Taeho.
,,Coje zas?" odfrkl Tae.
,,Chtěl sem se k vám včera přidat, ale ty si mě poslal do prdele." řekl Hoseok smutně, ,,Takže příště ti ho narvu do tvé prdelky a vyšu-" nedokončil větu Hoseok, protože ho přerušil Jungkook.
,,No, Hoseoku asi dobrý můžete si to říct jinde." začali jsme se smát. Hoseok byl na kluky, proto mluvil takhle.
Sledovala jsem se nenápadně Jungkooka, který se rozhlížel po místnosti, kde jsme všichni seděli. Koutkem oka mě zahlédl, jak ho bedlivě sleduji a začal se šibalsky usmívat. Hned jsem pohled zapíchla do země a zčervenala.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.