Ráno mě vzbudilo cinkání mobilu, který byl položený na nočním stolu vedle mě.
1 nepřečtená zpráva
,,Tyvole. Proč mě někdo píše v..." koukla jsem se na čas na mobilu, ,,sedm hodin ráno."
Myslela jsem si, že to stvoření co vstává v neděli tak brzo zabiju.Klikla jsem na ikonku zprávy. Byli tam hodně nepřečtených zpráv, ale ta která mi přišla tenhle den, byla úplně nahoře.
Bunnxboy: V 10:15 na tebe čekám v parku.
Byla jsem překvapená, že mi píše on. Srdce mi zajásalo radostí. Ale budit mě nemusel.
Neodepisovala jsem mu a šla jsem rovnou do koupelny.
Vlezla jsem do sprchy. Pustila jsem si teplou vodu, tak jak mi to bylo příjemné. Nejprve jsem si umyla vlasy a pak tělo.
Vlasy jsem si vysušila, oblékla se, nalíčila se, vyčistila zuby a šla jsem dolů.
Dole mamka chystala snídani a brácha s taťkou koukali na televizi.
,,Ahoj." pozdravila jsem je.
,,Dobré ráno. To už jsi vzhůru?" zeptala se mamka s údivem, protože když nemusím vstávat brzo, tak spím snad až do odpoledne.
,,Jo."
,,Chystáš se někam?"
,,Vlastně jo."
,,Dobře. Ale musíme ještě probrat kde budeš. Letíme už v pondělí."
,,Už?"
,,Nojo. Dozvěděli jsme se to strašně narychlo."Sedli jsme si ke stolu a šli snídat.
,,Rae včera jsme se s taťkou ještě o tom bavili a řekli jsme si, že pro tebe bude lepší, když budeš doma. Maš
tady více klidu a tak." začala jsem se usmívat jak největší debílek, ani nevim proč.
,,Ale nebudeš tady dělat žádné kraviny. Ano? Věříme ti." mamka se usmála a já taky.
,,Děkuju."Najedli jsme se a už se pomalu blížil čas kdy jsem se měla sejít s Jungkookem.
Došla jsem si nahoru pro potřebné věci.
Vzala jsem si boty.,,Tak já jdu. Čau."
Dveře se zavřeli a já šla do parku.
Bylo zrovna krásně. Slunce svítilo a bylo teplo.V parku
Viděla jsem chlapce v černé mikině a roztrhaných džínách. Hned jsem věděla, že to je Kook, protože tu postavu i oblečení poznám.
Hrál si tam nohama s kamínkama, který byly na písčité cestičce.
Mé kroky byly slyšet, proto zvednul hlavu a podíval se na mě.Šel ke mě. Srdce se mi tak rozbušilo.
,,Ahoj." ahh ten hlas. Pozdravil mě Jungkook a nahodil svůj nádherný úsměv.
,,A-ahoj." vydala jsem ze sebe. Bože to je trapný. Jungkook se pouze malinko zasmál.
,,Proč si chtěl abychom se tu sešli?"
,,No říkal jsem si, že dneska bych se doma nudil a ty určitě také, takže jsem si vzal auto a pojedeme se někam projet." zvedl ruku a ukázal na auto co stálo na parkovišti u parku. Jeho auto byl nejspíše nějaký novější model. A určitě bylo také drahé.,,Tak jo." usmála jsem se a vydali jsme se k autu.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.