16. 15+

666 28 0
                                    

Seděli jsme tam v kroužku, povídali si, smáli se a pili. Všimla jsem si pár pohledů, visících na mě od Jungkooka. Vždy jsem hned uhla pohledem. Nějak jsem to nevnímala. Občas jsem se na něj taky koukla, ale on se asi po vteřině koukl na mě, asi cítil že ho pozoruju, já odvrátila pohled a zčervenala. Byla jsem pak hrozně nervozní.

Zvedla jsem se z kožené sedačky a šla po schodech do mého pokoje. Všimla jsem si že když jsem se zvedla, Jungkook se narovnal v zádech a koukl se kam jdu. Myslela jsem si, že ho zajímá kam jdu. Nebo že ho to nezajímá, prostě se jen koukl.

Otevřela jsem dveře od pokoje a vešla dovnitř. Měla jsem tam celkem bordel. Zavřela jsem dveře a vzala si mobil z postele. Odemkla jsem ho a přečetla jsem si zprávu od mamky.

Mom: Těšíme se na tebe.

Už jsem jí neodepisovala. Bylo moc pozdě.

Potřebovala jsem celkem na čerstvý vzduch, tak jsem šla na balkon. Stála jsem u zábradlí a koukala na svítící město. Foukal chladný slabý vítr. Stála jsem tam a koukala do dáli.


Cítila jsem něčí dech na mém krku. Polil mě studený pot. Znovu. Otočila jsem se a ucítila tlak na mém zápěstí. Jungkook. Stáhl mě z balkonu do mého pokoje.

Přetočil si mě mými zády ke zdi a přitlačil mě na ni. Dotýkali jsme se našimi těli. Cítila jsem zase jeho pohled na mě. Můj pohled jsem zabodla do země a nevěděla jsem co mám dělat. Zase jsem byla červená až na prdeli.

Pravou ruku přesunul ze zdi na mojí tvář. Levou měl vedle mojí hlavy a opíral se o ni.

Palcem jeho pravé ruky mi přejel přes mé rty a já se lehce, ale nahlas nadechla.

Nahnul se k mému uchu a šeptl:
,,Myslíš že jsem si nevšiml jak na mě koukáš?"

Skousl můj ušní lalůček a  já potichu vzdychla.

,,Psst." naklonil hlavu a přisál se na mé rty. Má tak sladké rty. Bože.

Po chvíli jsem začala spolupracovat a své prsty jsem zabořila do jeho hnědých a jemných vlasů.

Olízl mi spodní ret a hned jsem věděla co po mě chce. Pootevřela jsem pusu a on se dostal svým jazykem do mé pusinky. Začali jsme se našimi jazyky proplétat. Byl to takový boj, který vyhrál on. Takže jsem se mým jazykem k němu nedostala.

Moje ruce byli pořád zabořené v jeho vlasech. Po nějaké chvíli vášnivého líbání jsme se od sebe odtáhli, kvůli nedostatku kyslíku. Debilní kyslík.

Podíval se na mě a zasmál se nad tím, jak jsem zrudla. Jeho ruce sjeli přes mé boky a dostali se na zadní stranu mých stehen. Chytl mě a vyzvedl mě na stůl. Roztáhl mi nohy a vsunul se mezi ně.

Sjel mě pohledem a skousl si ret. Ahh, tohle miluju.

Odhrnul mi vlasy na jednu stranu a začal mi dávat letmé pusinky na krk. Lehce jsem vzdychla. Skousla jsem si spodní ret, abych utlumila mé  vzdychy.  Začal mi kůžičku na krku sát, olizovat a okusovat. Tím si udělal jemné značky.

Pokračoval přes můj hrudník až  k lemu bílého trika. Nebral žádné ohledy na mě a triko mi rozthl a zahodil ho do kouta. Strašně jsem se styděla být před ním jenom v podprsence.

Opět mě sjel pohledem a já málem omdlela. Zbořil hlavu do mého hrudníku a já zaklonila hlavu. Měla jsem co dělat, abych zase nevypustila vzdychy z mých úst.

Dával mi pořád pusinky na hrudník až skončil mezi mými prsy.

Zvedl hlavu a střetli jsme se pohledy. Dala jsem mu ruku na krk a tím si ho přitáhla do polibku. Nebránil se tomu a okamžitě začal pohybovat svými rty. Jednou rukou se opíral o stůl a druhou mi jezdil po stehně. Nejprve se dotýkal pouze špičkami prstů. Potom celou dlaní. Lehce mi stehno zmáčknul a já mu vzdychla do polibku.

Vlhnu. Vlhnu. Vlhnu. Vlhnu.

Rukou, kterou jsem měla položenou na jeho krku, jsem sjížděla po jeho hrudi a sjela jsem níž než jsem chtěla.
Jako neříkám nechtěla, ale nebylo to úplně v plánu.
Sjela jsem až na jeho rozkrok. Ucítila jsem tu bouli v jeho kalhotách. Musel být asi hodně nadržený. Ruku jsem okamžitě otrhla a dala zpátky na krk.

Opět nedostatek kyslíku. Kurva. Odtáhl se ode mne a pohladil mě po vlasech. Bože ten úsměv. To mi prosím nedělej.

Otočil se a šel zpět dolů.

To co se právě stalo? To je jenom sen?

Štípla jsem se do ruky. ,,Au." ne nebyl to sen.

Ano vím. Nic moc. Neumím psát díly 15+😂😂 Ale já to dopiluju.😂

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat