Ráno mi zazvonil budík tradičně v 6:20. Vstala jsem z postele a šla do koupelny.
,,Do prdele!! Ono je už 7:13?!" zařvala jsem přes celý barák, protože jsme měli dnes s HyunMi sraz v 7:20 a já nebyla ještě ani oblíklá. To je tak když máte bad hair day a nevíte co s vlasy.
Snažila jsem si udělat vysoký culík. No jako moc to tak nevypadalo ale ok. Vypadalo to jak když si nečešete týden vlasy.Vzali jsem si boty a zamkla. Před barákem už čekala HyunMi.
,,Tyvole jako úplně jsem stíhála žejo."
,,Ježiš co to máš na hlavě."
,,To mu se říká bad hair day." začaly jsme se smát.VE ŠKOLE
Dnešek vůbec neutíkal. Byla teprve druhá hodina a já už přemýšlela nad tím, co budu jíst k večeři.
*crr crr*
Vyšla jsem ze třídy a šla rovnou na záchod. Tam jsem se koukla jak vypadám hrozně s mým ,,culíkem".
,,Ahoj Rae." slyšela jsem jemný hlas dívky, kterou jsem znala hodně dobře. Otočila jsem se k ní.
,,Ahoj Jisoo." byla to sestra Jungkooka. Dřív jsme byli hodně dobré kamarádky, ale nevím co se stalo, ale už to pak nebylo takové jako dřív. Ale to jsem ještě nevěděla, že je Jungkook její bratr. Takže to nebylo tak, že bych se s ní bavila jen kvůli jejímu bratrovi.
,,Víš jen jsem se chtěla zeptat jestli nechceš někdy zase zajít k nám?" řekla Jisoo. Strašně mě to překvapilo, ale také hodně potěšilo. Jisoo jsem měla pořád hodně ráda.
,,Jasně, ráda."
,,Dobře. Tak třeba zítra?"
,,Jo. Zítra mám čas." usmála jsem se.
,,Dobře tak zítra, třebaaa kolem páté?"
,,Platí."Ale co když tam bude i Jungkook?
Twl tak když tam asi bydlí. Přemýšlej Rae.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.