Konečně pátek. Odychla jsem si a sedla si na postel. V pátek mě škola nevadí. Je to hodně volný. Máme angličtinu, výtvarku, literaturu, geometrii a tělocvik. Pohoda.
Šla jsem se převléknout a upravit se. Vzala jsem si batoh a sešla dolů do kuchyně. Ke snídani jsem si dala vafle. Ráno moc nejím, ikdyž bych měla, ale mě to nějak nevyhovuje najíst se ráno hodně. Mám pak pocit, že bych se mohla pořádně najíst a zase si lehnout a spát. Proto tolik ráno nejím.
Byl už čas odchodu a já byla opět domluvená s HyunMi, že půjdeme spolu do školy. Vždy čeká před naším barákem.,,Ahoj." pozdravila jsem HyunMi a zamykala dveře.
,,Ahoj." řekla trochu zdrchaně. Poznala jsem to, ikdyž to nechtěla dát znát. Ale už jí ten nějaký pátek znám.
,,Děje se něco?" zeptala jsem se ustaraně. HyunMi je spíš pozitivní člověk, takže to bylo celkem divné.
,,No. Umřela mi rybička." odpověděla a spadla pohledem na zem.
,,Aha...to je mi líto." obejmula jsem jí. Hned mi objetí oplatila.
,,Ale víš co mi zvedne náladu?"
,,Co?" řekla jsem aniž bych si vzpoměla co se má ten den dít.
,,Párty." vypískla HyunMi a zvedla ruce. Bouchla jsem se dlaní do hlavy a křečovitě zavřela oči.
,,Ajo,"sundala jsem si ruku z čela ,,já na to úplně zapomněla."
,,Vklidu. Doma máme nějaký pití a jídlo, takže neměj strach. Bude to super." otočila se a vydala se směrem ke škole.VE ŠKOLE
Šli jsme ke skříňkám a chvíli si ještě povídali.
,,HyunMi? Co když na tu párty nikdo nepřijde? Byl by to trapas." zeptala jsem se a přejela si prsty po paži.
,,Neboj. Dřív jsem si taky myslela, že nikdo nepřijde a pak nám málem bouchl barák." začala se smát.
,,Cože??" vyjekla jsem vystrašeně.
,,Ne, myslím jakože tam bylo hodně lidí." ujistila mě a zase se začala smát.
,,Dobře no." důvěřivě jsem jí odpověděla.*crr crr*
,,Tak na obědě."
,,Jojo." s HyunMi jsme měli dnes stejně hodin. Každá jsme se rozešli svým směrem a šli na hodinu.Dnes to ubíhalo rychle. Zazvonilo na přestávku před poslední hodinou.
S Mino (moje spolužačka) jsme šli do šatny se převlíknout. Byli jsme tam už všechny dívky z naší třídy.
,,Holky. Máme tělák se čtvrťákama." řekla jedna moje spolužačka a všechny holky se začali okamžitě upravovat. Myslím si že jsem nebyla jediná co měla zálusk na Jungkooka. Byli tam i jiní kluci třeba Tae, Jimin nebo Hoseok. Všichni to byli pohlední kluci, ale Jungkook byl prostě můj crush. Moje všechno. S Mino jsme byli dobré kamarádky. Moc se s nikým nebavila. Byla trochu tichá, ale fajn. Bavili jsme se spíše jen ve škole. Byla to moc milá holka a taky pěkná.
,,Jinak Mino, dnes děláme s HyunMi u mě párty. Takže určitě doraž." mrkla jsem na ní.
,,Jo dobře. Ráda." pousmála se a hodila si batoh přes rameno. Já si vzala batoh taky a šli jsme si je dát do skříňky. Poté jsme zamířili rovnou do tělocvičny.
Achjo. Určitě se zase nějak ztrapním. Jestli mě někdo trefí do hlavy míčem tak se fakt propadnu do země.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.