1.

1K 34 0
                                    

Ráno jsem se probudila na zazvonění mého, až moc hlasitého budíku s uvědoměním, že prázdniny skončili a začíná nový školní rok.
Vůbec se mi nechtělo vstávat, natož jít zase do školy, ale zároveň jsem se těšila na kamarády a na to jestli bude někdo nový ve škole a tak.

Když jsem konečně vstala zamířila jsem do koupelny a dala si rychlou sprchu, abych se už probrala. Udělala jsem svoji běžnou ranní rutinu a seběhla dolů po schodech do kuchyně.

,,Ahoj zlatíčko. Tak jak se tešíš?" zeptala se mě mamka jako kdyby vůbec nevěděla co odpovím. ,,Mami? Řekni mi kdo by se zase do školy po prázdninách těšil?"
koukla jsem se na ní a zvedla obočí. ,,No dobře, ale já se vždycky po prázdninách těšila." ušklíbla se a koukla na mě.

Šla jsem si sednout na pohovku v obýváku kde sedím i můj otravný mladší bratr HyoWoo.

,,No čůůs ségra"koukla jsem se na něho a ironicky jsem se pousmála ,,má k nám přijít nějaká nová holka do třídy, tak snad bude pěkná." Mrknul jedním okem a usmál se. ,,Hele mě to absolutně nezajímá, přišla jsem se jen kouknout co dávají v TV, jo." odsekla jsem ho.

Už jsem si obouvala boty a vzala si batoh. ,,Mami už jdu, tak ahoj." Křičela jsem na mamku z chodby, ,,Ahoj užijte si to!" V hlavě jsem si řekla co so mám jako sakra užít, vždyť jdu do školy.

PŘED ŠKOLOU

Před školou jsem už viděla známé tváře a hned jsem zamířila k mé nejlepší kamarádce HyunMi.
,,No ahoj!!" přivítala mě obejmutím.
Pozdravila jsem ji a obejmula nazpět.
,,Už si viděla Jungkooka?" hned se mě vyptávala, protože věděla že se mi minulý školní rok líbil. Celé léto jsem ho neviděla. ,, Ne neviděla. Je to nějaké nutné, že bych ho měla vidět nebo se jen ptáš?" zeptala jsem se HyunMi a zvedla jedno obočí. ,,Twl až ho uvidíš budeš na něho mít zase mega crushe!"
Zasmála jsem se a bouchla jsem ji lehce do ramene.

Vešli jsme do školy, kde máme každý rok na velké chodbě zahájení školního roku. Stála jsem vedle HyunMi a dalších mých spolužáků. Chtěla jsem vidět Jungkooka. Neviděla jsem ho celé léto, tak mě zajímalo jestli se nějak změnil či co a hlavně mě zarazilo to, že na mě HyunMi vybalila to že na něho budu mít zase crushe.

Postavila jsem na špičky a koukla se dozadu. Jungkook byl ve čtvrťáku a já v druháku. Vždycky se kolem něho točilo strašně moc holek. Byl strašně krásný. Projížděla jsem očima celou řadu jeho třídy, kde jsem narazila na jeho kámoše Jimina a Teahyunga. A v tuhle chvíli mi málem vypadli oči z ďůlků. Stál vedle nich a já si ho prohlížela. Každým rokem je krásnější a krásnější. Měl na sobě naši školní uniformu, která mu strašně slušela a měl světle hnědé vlasy. Přes zimu má vždy tmavší vlasy než v létě, ale nemůžu se rozhodnou co mu sluší víc. Musela jsem vypadat jak nejvíc zaláskovaný andílek, protože když na něho takhle koukám, vážně si připadám jak kdybych měla místo očí červeně zbarvené srdce.

,,Bože měla si pravdu." zašeptala jsem HyunMi ,,Co?" zeptala se o čem mluvím. ,,Jungkook...crush...zase." HyunMi se pousmála a měla takový hrdý obličej, protože věděla že na něho budu mít opět crushe.

První den ve škole je vždycky krátký, tak jsme se s HyunMi rozhodly, že se půjdeme projít do parku a zajdeme do naší fav kavárny.

O 3 HODINY POZDĚJI

Přišla jsem domů a sedla si k mamce, která se mě začala vyptávat na dnešek a tak. Nic zajímavého.

Vzala jsem si batoh a šla se nahoru do pokoje převlénout a odložit věci.
Vzala jsem si knížku a lehla si na postel. Četla jsem nějaký román, který jsme si vypůjčila v knihovně. U toho čtení jsem usnula, že ani nevim jak.

Probudila jsem se asi v 10 hodin večer, takže jsem se šla osprchovat a znovu spát, abych byla ráno ready na další den.

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat