20. 15+

658 29 0
                                    

Chvíli jsem tam jen tak stála, dokud se ke mě pomalu neblížil Jungkook. Chtěl jsem rychle jít zpátky, ale...

ucítila jsem tlak na mém zápěstí.

,,Kampak?" řekl a začal se smát.

,,Ch-Chtěla jsem se jít koukat." vykoktala jsem ze sebe.

,,Ne, ne, ne. Ty se budeš koukat na něco jinýho." zasmál se a vzal mě do náruče.

,,Pusť mě. Co děláš?" bouchla jsem ho do hrudi. Ani nevím proč.

,,Jsi zlobivá. Budeš si to muset odpykat." zamračil se a nesl mě do mého pokoje.

,,Ale tak kd-" přerušil mě jeho hlas.

,,Co si říkala?" řekl ironicky a zvedl obočí.

,,Promiň." sklopila jsem hlavu.


Otevřel dveře od mého pokoje a hodil mě na postel. Hned se otočil a zamkl je.

Koukl se mi do tváře a já zčervenala.

,,Si roztomilá, když se bojíš." uculil se.

,,J-Já se nebojím." odporovala jsem mu, ikdyž jsme oba moc dobře věděli, že lžu.

,,Bude se ti to líbit. Vím to. Toužíš po tom." došla mi slova, proto se k němu nedostala žádná odpověď.

Usmál se a šel ke mě blíž. Sedl si vedle mě.

Chytil mě za krk a přitáhl do polibku. Neměla jsem jinou možnost než spolupracovat. Ale mě to nevadilo.

Začala jsem tedy pohybovat rty také a náš polibek prohloubila. Nasál mi spodní ret a já se přisála na jeho horní. Do mého spodního rtu mě lehce kousl a já pootevřela mojí pusinku. Dostal se do ní svým jazykem a já se snažila mým jazykem dostat do jeho. Opět se mi to nepodařilo.

Svalil mě pod sebe a stále mě líbal.

Když se odtáhl opřel se rukama o matraci a pokračoval směrem k mému krku. Začal mi zase dělat fialové značky. Jako bych žádný neměla. Jeho dech narážel do mého krku a mě to nesmírně vzrušovalo.

Svlékl mi triko a pokračoval s jeho putováním po mém těle. Jazykem mi jezdil po břiše. Strašně to lechtalo, proto jsem se začala trochu smát.

Zvedl se a koukl se na mě. Chvíli mi koukal do očí a pak jeho oči spadli na moje poprsí. Styděla jsem se. Ruce jsem si dala na hrudník.

,,Noták. Nebuď zlobivá." odtrhl mi ruce od hrudníku a držel mi obě zápěstí jednou rukou. Z kapsy od kalhot vytáhl nějaký šátek, kterým mi přivázal ruce k posteli.

,,To nemyslíš vážně?" vyjekla jsem.

,,Naprosto." zákeřně se usmál a skousl si ret. Miluju to.

Trochu mě nadzvedl a snažil se mi rozepnout podprsenku. Nešlo mu to.

,,Ne, prosím." řekla jsem a snažila se ho přimět, aby mi jí nesundával.

,,Aww, jsi jako štěňátko. Bezmocný malý štěňátko." zasmál se.

Nahrnuli se mi slzy do očí. Jeho to ale absolutně nezajímalo.Snažil se mi stále rozepnout podprsenku. Tentokrát se mu to už podařilo. Strašně, ale strašně jsem se styděla.

Sehnul se k jedné mé bradavce a začal ji opečovávat svým jazykem. Cucal ji, olizoval ji a nasával.

Jednou mi do ní lehce kousl a já zakňučela.

,,Ále, našemu štěňátku se to přece jenom líbí." neměla jsem sílu na to něco říct nebo lhát, protože měl pravdu. Mě se to opravdu líbilo.

Jeho ruce posunul na mé boky a začal mě dávat pusinky na podbříško.

Konečně i on si po chvíli sundal triko. Jeho svaly mě vzrušili ještě víc. Byl jsem vlhká jak houba.

Nemohla jsem si nevšimnout jeho boule v rozkroku. Ty uplé džíny to zvýrazňovali ještě víc.

Měl nohy obkročmo kolem mě, avšak na mě neseděl. Byl zapřen o své nohy. Měla jsem tak jedinečnou možnost jak ho potrápit. Stehnem jsem se párkrát otřela o jeho rozkrok a poté na něj trochu přitlačila.

,,Ahh-" vzdychl Jungkook a já se musela usmát.

,,Tohle už nedělej. Ano?" rozkázal mi.

,,Nemůžu snad?" odsekla jsem ho.

Jeho obličej přiblížil k mému. Cítila jsem jeho dech na svých rtech.

,,Ten kdo tady určuje pravidla jsem já." řekl a olízl si rty.

Vstal z postele a sundal mi kalhoty i s kalhotkami. Bože chci se propadnout do země.

Nohy mi roztáhl od sebe a drsně do mě narval dva prsty. Vyjekla jsem bolestí. Začal jimi lehce a pomalinku přirážet. Měla jsem opět slzy v očích. Poté přidal i třetí a to už jsem neudržela své stény.

,,Oh-h." snažila jsem se tlumit vzdychy tím, že si skousnu ret. Moc to nepomáhalo.

Když ze mě vyndal jeho prsty, začal si sundávat kalhoty i s jeho boxérkami. V tom jsem uviděla jeho kamaráda a já se zděsila. To do mě narvat nemůže.

Jeho úd nasměroval mezi mé nohy a já ho rychle přerušila.

,,Jungkooku. Já se bojím. Prosím." koukl se mi do očí sehnul se pro polibek. Pohladil mě na vnitřních stranách stehen a poté přidal i své letmé pusinky. Trochu mě tím uklidnil.

Avšak ne na dlouho.

,,Bože, ah-" zavzdychla jsem, když narval jeho kamaráda do mě. Pomalu se blížil až ke kořenu a pak začal pomalu přirážet. Nejprv to nebylo příjemné, trochu to i bolelo. Ale po chvilce našel můj bod slasti a bolest se měnila v nejúžasnější pocit.

Přirážení se začalo zrychlovat. Vzdychala jsem. Dělalo mu to strašnou radost. Ten jeho vítězný pohled nezapomenu.

,,Ano-o, rych-leji." vydala jsem ze sebe s těží a Jungkook tak udělal. Zrychlil na úplné maximum. Měla jsem pocit, že ta postel praskne. Hýbala se do všech stran.

,,Už bu-du." vykřikl Kook a vyndal svého kamaráda ze mě. Trochu si ještě pomohl jeho rukou a udělal se na mé břicho.

Ležela jsem tam jak smyslů zbavená. Jungkook mě vzal do náruče a šel se mnou do mé koupelny. Tam mě posadil na umyvadlo a omyl mi z břicha jeho výtvor. Musela jsem se opřít čelem o jeho rameno, protože mi hlava přepadávala z jedné strany na druhou.

Když mě omyl, odnesl mě zpátky a převlékl mě. Cítila jsem se jak nějaké mimino jak mě oblékal. Uložil mě do postele a přikryl mě. Poté se převlékl on a koukl se na mě. Já už měla přivřené oči a skoro spala. Jungkook odemkl a zmizel ve dveřích.


---- POHLED JUNGKOOKA ----

Když jsem sešel dolů, všichni spali. Což bylo dobře. Doufám, že nikdo nic neslyšel.

Sedl si na gauč a dokoukával film, který měl asi dvě a půl hodiny.


,,Kde je Rae?" zeptala se rozespalá Mii.

,,Šla si lehnout, nebylo jí dobře." vymyslel jsem si a koukal dál.


Když už byli všichni vzhůru, kromě Rae, rozhodli jsme se že odejdeme. Mii a Jisoo ji nechali na stole lístek s tím, že jsme šli už domů.

Každý jsme si vzal svoje věci a rozešli jsme se každý jiným směrem.

Just You & MeKde žijí příběhy. Začni objevovat