Vzala jsem tedy mobil do ruky a čekala jsem zprávu od mojí mamky. Ale tam zpráva od mojí mamky vážně nebyla. Byla od někoho, od koho jsem ji vůbec nečekala.
Bunnxboy: Ahoj👋🏻
Já: Ahoj😅
Bunnxboy: Chtěl jsem se ti omluvit za to, jak jsem tě praštil těma dveřma, že jsem tak zbaběle utekl.😬
Já: To je vpohodě, tím se netrap.😄
Bunnxboy: Tak dobře. A taky děkuju za to pozvání na párty.😄
Já: Vlastně to byl nápad HyunMi, ale nebudou doma rodiče, takže by byla blbost něco neuspořádat.🤔
Bunnxboy: Aha. No nic musím se učit .
Já: Jo já taky no.🙄
ZobrazenoOkkk. Právě jsem si psala s Jungkookem. I'm dead.
V NOCI
Zbudila jsem se asi v 0:14. Šla jsem se napít do kuchyně. Byla jsem pořád doma sama. Trochu jsem se bála, ale vedle nás je plno sousedů, takže se nemám (snad) čeho bát.
Napila jsem se a šla jsem zpátky do pokoje si lehnout. Bylo tam hrozné ticho. Lehla jsem si tak, že jednu nohu jsem měla pod peřinou a druhou přes ní.Nemohla jsem vůbec usnout. Vstala jsem z postele a šla si sednout na balkón, ze kterýho byl nádherný výhled na město. Chvíli jsem tam seděla a jen tak přemýšlela.
Napsal mi Jungkook, protože se semnou chce nějak sblížit nebo proste nechtěl být za debila, který utekl od té situace? Hm. Spíš nechtěl být za debila, tak se mi omluvil. Ale chtěla bych se s ním sblížit. Ale on asi ne.Začala mi být zima, tak jsem si šla lehnout a pořádně jsem se zachumlala do mé měkké a hřejivé peřiny. Ani nevim jak, ale usnula jsem.
ČTEŠ
Just You & Me
FanfictionNový školní rok, opět crush na něho. Achjo. Jsem nemožná. • • Tenhle příběh je o dívce jménem Choi Rae-Hwa a o populárním a velmi pohledném klukovi Jeon Jungkookovi.