A.N.
Przez jakiś czas nie będę w stanie wstawić kolejnego rozdziału, w związku z czym postanowiłam napisać ten zastępczy.A o to przed wami, quiz kyluxa pt. "Twój wymarzony chłopak/dziewczyna ze Star Wars". Udział wezmą: Rey zbieraczka złomu, Poe w cholerę zabawny, FN-2187 zdrajca, Phasma!, potężny książę ciemności Kylo Ren oraz Najpiękniejsza istota w galaktyce Armmie Hux.
//////////////////////////////////////////////////////Pierwsze pytanie
Jaki jest Twój ulubiony kolor?Rey: zielony jak nadzieja na lepsze jutro!
Poe: pomarańczowy, bo mi w nim dobrze. Co nie Finn?
FN-2187: Aaaa... tak, pewnie. Mój to chyba także zielony.
Phasma: Błękitny.
Kylo: Czarny.
Hux: Czerwony. Jak krew rebeliantów.
Drugie pytanie
Ciemna strona czy jasna?Rey: Tylko jasna.
Poe: No jasne że jasna.
Finn: Ciemna to zło. Jasna.
Phasma: emm nie znam się na tym, ale pójdę w ciemno.
Kylo: Ciemna to POTĘGA!
Hux: Żadna. Nienawidzę tego całego gówna.
Trzecie pytanie
Dziewczyna czy chłopak?Rey: Ważne żeby to byli dobrzy, honorowi ludzie, którzy NIE ZABIJAJĄ SWOICH RODZICÓW!
Poe: ... *szeptem* chłopcy
FN-2187: hehe. Ja to ten...
Phasma: Odpowiedzialni faceci o mocnym charakterze.
Kylo: pff rudzielce tylko.
Hux: Generał nie musi odpowiadać na tego typu prywatne pytania.
Czwarte pytanie
Jaką cechę cenisz w partnerze/partnerce najbardziej?Rey: Poczucie humoru w sumie haha. I miłych.
Poe: słodziaków.
FN-2187: odważnych, zdolnych do poświęceń, zabawnych.
Poe: a ty wiesz, że wszystkie te cechy są w rodzaju męskim.
FN-2187: yyy...
Phasma: jak już mówiłam, silne charaktery.
Kylo: krzykaczy co się opierają nogami i rękami, żeby potem ich przełamywać.
Hux: nie obraź się Kylo, ale jesteś totalnym przeciwieństwie mojego ideału. Mój wymarzony partner/partnerka powinien być opanowany, inteligentny...
Kylo: PRZEGIĄŁEŚ! *rzuca się na niego z mieczem*
*walka bez poważniejszych szkód w ludziach*
Piąte pytanie
Jakie masz marzenie?Rey: Żeby Nowy Porządek oraz Zakon Ren upadły, galaktyką na powrót zawładnęła Republika, stworzono nowe zakony Jedi i na zawsze zapanował pokój!
Poe: zwycięstwo Republiki, nowy śmigacz, Finn...
FN-2187: już starczy Poe. Ja z całego serca pragnę upadku Nowego Porządku i WOLNOŚCI DLA SZTURMOWCÓW!
Phasma: Awansem nie pogardzę...*szeptem* I żeby moje podejrzenia się nie sprawdziły.
Hux: Co takiego?
CZYTASZ
Be careful/Kylux
RomanceTo nie fluff. Nie ma tu kotków i lodów, ani ślubów. Sorrki jeśli kogoś zawiodłam. Ale wolę ten ship jako coś w stylu "Bad Romance", niż "uuu słodziaki". No więc tyle. Piosenka przewodnia: Daddy Issues, The Neighbourhood