כעבור 3 שעות:
נקודת מבט נוי:
"סוף סוף זה נגמר! חשבתי שהוא ימשיך לחפור לנו לנצח" אמרתי למאיה בהקלה. "לא רק מתמטיקה אני חייבת לסבול , אלא גם את המורה הזה!? למי אכפת מכל המשוואות האלו והנוסחאות בכלל!?"
"תירגעי" ענתה לי מאיה "גם אני לא אוהבת את המקצוע אבל המורה הזה ממש טוב , את לא יכולה להגיד שלא הבנת את החומר , אין אחד שלא הבין! ואת יודעת שזה לא בגלל שהחומר קל!"
"אז? זה שהבנתי לא אומר שאני אוהבת את המקצוע ו/או את המורה. אני לא מבינה למה אני עושה 5 יחידות בכלל!"
"טוב תרגיעי את העצבים שלך , הסיוט נגמר , בואי" מאיה אמרה ונראתה יותר מדי נרגשת.
"מה קרה? לאן אנחנו הולכות?" שאלתי את מאיה שהובילה אותי על פני מסדרונות וכיתות שונות.
"לא הסתכלת על המערכת שלנו? עכשיו יש לנו מגמת מוזיקה" היא אמרה.
"מוזיקה? עכשיו?" "כן ששש" היא אמרה כשהתקרבנו , הסתכלתי עליה , לא הבנתי למה היא השתיקה אותי , ואז גם אני שמעתי.
Take me high and I'll sing"
(Oh you make everything okay (okay, okay
We are one in the same
(Oh you take all of the pain away (away, away
Save me if I become
"My demonsוואו , זה היה מדהים , הוא פשוט שר מושלם! "מי זה?" לחשתי למאיה. "אני לא יודעת , אבל הקול שלו מושלם ומלא רגש!" היא לחשה חזרה.
פתחנו את הדלת וראינו את המורה של המגמה משבח את התלמיד שעמד עם הגב אלינו על השיר. הוא הסתובב ולא האמנתי למראה עיניי! זה היה שחר!
"היי" הוא אמר לי. "היי" עניתי חזרה. "אתה שר מדהים , אתה יודע את זה נכון?" שאלתי אותו. "אני מניח שאני בסדר" הוא ענה עם ראשו כלפי מטה.
"אתה צוחק נכון? אתה שרת מושלם , אתה יודע את זה שחר!" מאיה התעצבנה.
"את יודעת שלא משנה כמה פעמים את תאמרי לו את זה או כל אחד אחר , הוא עדיין לא יאמין בזה , תפסיקי לנסות לשכנע אותו , הביטחון יבוא לו בטבעיות כשהוא ירגיש טוב עם איך שהוא שר , לא כשאחרים ישכנעו אותו" המורה אמר למאיה.
המורה פנה אליי "נוי , אני מניח?" "כן" "בסדר , אז תבחרי כיסא ונתחיל".
הסתכלתי מסביב וראיתי שחוץ מאתנו אין אף אחד בכיתה. "לא אמורים להגיע עוד תלמידים?" שאלתי. "לא , המחצית הראשונה כבר נגמרה ולכן כל מי שהיה במגמה ולא התאים סונן למגמות שהוא מתאים אליהן יותר" המורה ענה.
"עכשיו , אולי נראה עם מה אנחנו מתמודדים? נוי? את יכולה לשיר לנו משהו?" המורה שאל.
"איזה שיר שאני רוצה?" "כן" "אוקיי , אז אני אשיר את Rockabye של Clean Bandit" "בחירה מצוינת , את יכולה להתחיל" הוא ענה לי.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
Romanceקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...