נקודת מבט נוי:
אני עדיין לא קולטת...
אני לא מאמינה שזה נגמר...
סוף סוף יצאנו לחופש הגדול!
אתמול היה היום האחרון שלי בכיתה י"א. קיבלנו תעודות והיה טקס לשמיניסטים בערב , ועכשיו כל מה שנשאר זה רק חופש , חופש ועוד חופש!
בחודשים האחרונים אני ושחר בילינו הרבה מאוד זמן אצל אלין ואליה וכתוצאה מכך , אני ואלין הפכנו לחברות ממש טובות. בנוסף , הציונים שלי השתפרו בצורה מרשימה עד כדי כך , שיש סיכוי ממש טוב שאני אסיים את השנה הבאה בחורף! כמובן , הכל הודות לשחר. כל יום שעובר אני בטוחה יותר בקשר שלנו ובזה שאני אוהבת אותו יותר מכל דבר אחר בעולם.
מדרור לעומת זאת , לא שמעתי בכלל. מאז שהוא עזב , הוא לא התקשר אלינו בכלל , אפילו לא לאבא שלו. כששאלתי את שחר למה דרור עזב הוא ענה "הוא היה צריך פסק זמן מהכל" ונאנח בעצב.
כרגע אני נמצאת עם שחר , מאיה וארז מול הכניסה של מועדון חדש שנפתח בעיר , כדי לחגוג את סיום הלימודים ואת תחילת החופש. כל היום הסתובבתי עם מאיה ואלין בקניון עזריאלי בזמן ששחר שמר על אליה. קניתי המון דברים , כי מאיה אמרה שאני חייבת לחדש כבר את המלתחה שלי. בערב מאיה הציעה שנלך לחגוג ולאחר כמה שכנועים מצדי ומצד ארז שחר הסכים.
"נכנסים?" ארז שאל בחיוך. שחר הביט בי במבט מעונה והתחנן אליי דרך עיניו שנלך מפה , אבל אני חייכתי.
"ברור שכן!" אמרתי ושחר נאנח ונגרר אחרינו בעוד אנחנו נכנסים להמולת הריקודים והאלכוהול.
"בוא נלך לרקוד" אמרתי לשחר ומשכתי אותו לרחבת הריקודים. הוא נאנח ואז חייך , ופתאום הוא היה מאחוריי , מצמיד את גופו לשלי וגורם לי לצמרמורת.
"קדימה" הוא לחש לי באוזני בחיוך. חייכתי גם אני , לא נופלת ברשתו , והתחלתי לרקוד בעודי צמודה אליו , לקחת את ידיו ומשלבת בהן את ידיי בעוד הוא רוכן לצווארי ומשאיר שם נשיקות קטנות. הסתובבתי אליו , מצמידה את שפתיי לשפתיו בלי לחשוב פעמיים , והוא בתגובה צחקק לתוך הנשיקה והתנתק ממני.
"בואי לא נגזים , אחרת כל האנשים פה מאוד ייבהלו לראות אותך עירומה על הבר" הוא לחש באוזני.
"לא יכול להחזיק את עצמך?" לחשתי בחזרה וקרצתי לו.
"מי אמר שאני מחזיק את עצמי?" הוא אמר ונישק אותי ברוך , משאיר אותי עם טעם של עוד.
"שחר שלי" לחשתי לו בחיוך.
"נוי שלי" הוא לחש לי בחזרה ומשך אותי אליו. השענתי את ראשי על חזהו והוא נשק לראשי.
רקדנו לפי הקצב , צמודים אחד לשנייה , ואני בינתיים סרקתי את המועדון בעיניי בחיפוש אחר מאיה שנעלמה משדה הראייה שלי. מצאתי אותה עם ארז בצד השני של המועדון.
YOU ARE READING
היחידה שנכנסה לליבי
Romanceקוראים לה נוי בן-דוד , בת 17 מירושלים , נערה חייכנית ופופולרית שרק רוצה לכייף כל היום. כל היום שלה היא מוקפת בחברותיה ובלילה היא יוצאת למסיבות להשתגע. יש לה תמיד את החברה הכי טובה שלה מאיה שתעזור לה בכל דבר , במיוחד בלימודים (כי למי יש זמן ללמוד כשא...